فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

دلایل ترد شدن مرغ سوخاری چیست؟

اگر شما هم به خوردن مرغ سوخاری علاقه مند هستید بهتر است بدانید که تنها دلیل خوشمزه بودن این غذا ترد بودن آن است، از این رو در بسیاری از کشورها بخصوص کشورهای اروپایی و آسیایی تلاش شده است تا با ارائه روش های جدید برای ترد کردن این غذا، تعداد مشتریان خود را زیادتر کنند. از دلایل ترد شدن این غذای خوشمزه می توان به سرخ شدن آن در روغن داغ اشاره کرد. از طرفی استفاده از آرد سوخاری سبب شده تا این غذا به صورت کاملا کرسپی پخته شود. از دیگر دلایل ترد شدن مرغ سوخاری تجربه و تبحر فردی است که این غذا را میپزد، از این رو تمامی قلق هایی که برای پخت این غذا نیاز است را تنها یک سرآشپز حرفه ای می داند و بس، حال اگر می خواهید بیشتر با نحوه پخت و رازهای ترد بودن این غذا آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. 

دلایل ترد شدن مرغ سوخاری چیست؟

رابطه میزان حرارت و ترد شدن مرغ سوخاری

اگر می خواهید یکی از رازهای ترد شدن مرغ سوخاری را بدانید بهتر است به این نکته توجه کنید که ترد بودن این غذا اگر تابع مواد و شرایط پخت آن باشد، می تواند متاثر از درجه حرارت آن نیز باشد. به طور کلی ترد شدن مرغ سوخاری بسیار مهم است، پس اگر می خواهید این غذا به روش اصولی پخته شود بهتر است درجه حرارت فر یا گاز نه آنقدر زیاد باشد که غذا بسوزد و یا نه آنقدر کم باشد که غذا دیر پخته شود. اگر به این نکته توجه نکنید امکان ندارد که پوست رویی مرغ به صورت ترد و کرسپی در بیاید. 

بهترین روش برای سرخ کردن و تردشدن مرغ سوخاری چیست؟

بهترین روش پخت مرغ سوخاری به این صورت است که ابتدا مواد و آرد را به تمامی نقاط مرغ آغشته نمایید، و سپس آن را در توری مخصوصی که مرغ درون آن قرار می گیرد، بگذارید. مرغ ها درون این توری به صورت یکجا سرخ می شوند و از همه مهمتر این توری سبب می شود تا مرغ درون تابه متلاشی نشود. یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش این است که شما می توانید به راحتی با استفاده از این توری روغن اضافی که درون غذا وجود دارد را تخلیه کنید. 

بهترین روش برای سرخ کردن و تردشدن مرغ سوخاری چیست؟

چگونه می توان رطوبت درونی مرغ سوخاری را حفظ کرد؟

مرغ سوخاری دارای رطوبتی بوده که این رطوبت می تواند سبب خوش طعم شدن این غذا بشود. برای اینکه رطوبت این غذا از بین نرود به هیچ عنوان پس از خارج کردن مرغ سوخاری از تابه نباید آن را بر روی حوله یا کاغذ قرار داد، چرا که این کار سبب می شود تا رطوبت درونی مرغ تبخیر شده و از بین برود. بنابراین اگر می خواهید روغن اضافی آن تخلیه شود، بهتر است که از یک توری فلزی برای سرازیر شدن روغن اضافی مرغ سوخاری استفاده نمایید. 

چرا بعضی از مرغ های سوخاری خوب پخته نمی شود؟

بسیاری از ما تا به امروز در بسیاری از رستوران ها، مرغ سوخاری خورده ایم ولی متاسفانه در برخی از این رستوران ها با مرغ هایی مواجه شدیم که داخل آن خام بوده و بیرون مرغ پخته شده، آیا دلیل این رخداد را می دانید؟ اگر پاسختان منفی است، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل زیاد بودن درجه حرارت سطح بیرونی مرغ سوخاری ترد و پخته شده، مشاهده می شود ولی متاسفانه داغ مرغ نمی پزد، از این رو در هنگام پخت این غذا درجه حرارت و مدت زمانی که برای پخت این غذا در نظر میگیرید بسیار مهم است. 

چرا بعضی از مرغ های سوخاری خوب پخته نمی شود؟

از کجاترد شدن مرغ سوخاری و پخته شدن آن را بفهمیم؟

بسیاری از ما زمانی که مرغ سوخاری را در خانه درست می کنیم، نمی دانیم که آیا واقعا مرغ پخته شده است یا خیر؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است این را بدانید که شما می توانید پس از اتمام آن زمانی که برای پخت غذا در نظر گرفته اید، یک جسم تیز مانند کارد یا چنگال را درون سفت ترین قسمت مرغ یعنی سینه مرغ کرده تا مطمئن شوید که آن پخته شده است. اگر کارد یا چنگال را درون مرغ سوخاری کردید و دیدید که هنوز نرم شده است بهتر است بازهم به آن زمان بدهید تا مغز پخت شود. 

در آخر 

اگر می خواهید یک مرغ سوخاری خوب و خوش طعم را امتحان کنید بهتر است که به یک فست فود خوب و معروف بروید. چرا که در یک فست فود معتبر یک مرغ سوخاری خوب پخته می شود. شما می توانید برای میل کردن این غذا، به سایت چاکوچ مراجعه کرده و از طریق سایت، ثبت سفارش کنید و درب منزل خود مرغ سوخاری را دریافت نمایید. مهمترین نکته ای که در خصوص چاکوچ وجود دارد این است که تمامی نکات و قلق های ترد و خوشمزه شدن مرغ سوخاری در این مجموعه کاملا رعایت شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر