فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

معرفی ترد‌‌ترین مرغ سوخاری کنتاکی ساری + شماره تلفن

مرغ سوخاری ساری از کلماتی است که توسط کاربران در اینترنت جستجو می‌شود ازاین‌رو این مقاله رو برای شما آماده کردیم. مرغ سوخاری جزو غذاهای موردعلاقه اکثر افراد تلقی می‌شود برای همین علاوه بر اینکه افراد در رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها آن را سفارش می‌دهند با رسپی های گوناگون ان را در خانه می پزنند. همچنین این غذا در بین انواع غذاهای مرغی نیز پرطرف‌دار هست. اگر شما هم می‌خواهید یک غذای فست‌فودی و لذیذ بخورید و درعین‌حال می‌خواهید غذای سالم‌تری باشد بهترین گزینه مرغ سوخاری است. سوخاری چاکوچ توانسته است به‌عنوان اولین برند در ایران، مرغ سوخاری کامل و باکیفیت و خوش طعم را به مشتریان خود ارائه کند. همچنین چاکوچ پکیج‌های مختلفی دارد که می‌توانید بسته به ذائقه و سلیقه‌تان انتخاب و سفارش دهید.

مرغ کنتاکی ساری

مرغ سوخاری در ساری

اگر شما ساکن شهر ساری هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید حتماً یکبار به رستوران مرغ سوخاری چاکوچ بروید و طعم ترد و خوشمزه را تجربه کنید.
برای جستجوی بهترین مرغ سوخاری ساری به صفحه شعب مرغ سوخاری مراجعه کنید و در آنجا می‌توانید آدرس و شماره تماس شعبه چاکوچ را پیدا کنید و به آنجا مراجعه کنید یا سفارش دهید تا برایتان ارسال شود.
چاکوچ ساری بهترین و باکیفیت‌ترین برند مرغ سوخاری در این استان است و خاطرات خوش شما از این سفررا بیشتر می کند.

تاریخچه شهر زیبای ساری

شهر ساری مرکز استان مازندران بوده و جزو پرجمعیت‌ترین شهرهای شمالی ایران می‌باشد. شهر ساری یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود چرا که قدمت آن به 5000 سال قبل برمی‌گردد. از دو ناحیه دشتی و کوهپایه‌ای تشکیل شده است. مردم شهر ساری قومیت طبری دارند و به زبان ساروی که گویشی از زبان مازندرانی است سخن می‌گویند. البته ناگفته نماند که زبان مردم ساری تا دوره صفویان طبری بود، ولی باگذشت زمان و سقوط این سلسله، زبان فارسی جای آن را گرفت. مردم این شهر مسلمان بوده و مذهب آنها دوازده امامی هست.
اگر بخواهیم به بررسی آب‌وهوای این شهر بپردازیم باید بگوییم که این شهر به دلیل اینکه در اطراف خود کوه، جنگل و دریا دارد معمولاً دارای آب‌وهوای معتدل و مرطوب است. همچنین این شهر به دلیل موقعیت جغرافیای خاص انواع گونه حیوانات یافت می‌شود و پناهگاه‌های گوناگونی در ساری وجود دارد: سمسکنده، دشت ناز، دودانگه و چهاردانگه و منطقه حفاظت‌شده بولا.

آداب و فرهنگ مردمان شهر ساری

یکی از متفاوت‌ترین آداب این شهر این هست که در تاریخ 28 تیر، که به این مراسم آیین سنتی جشن مردگان می‌گویند اکثر افراد به‌طرف امامزاده حسن می‌روند و در آنجا شمع روشن می‌کنند و برای اموات خود خیرات پخش می‌کنند. سپس مسابقات کشتی سنتی لوچر شروع می شود.
یکی دیگر از مراسم‌هایی که مختص این شهر است مراسم نورگون هست که در 20 تیر ماه برگزار می‌شود این مراسم این گونه هست که مردم در مکانی به نام قلاییش جمع شده و سپس گون های خشک را روی‌هم می‌ریزند و آتش می‌زنند و دور سر می‌چرخانند؛ این مراسم هم برگرفته از افسانه‌ای هست که از زمان فریدن نسل به نسل منتقل شده است.

مرغ کنتاکی و سیب زمینی

از مرغ سوخاری چاکوچ تا غذاهای محلی ساری

اگر می خواهید با غذاهای سنتی ساری آشنا بشوید یا قصد سفر به این شهر دارید حتماً قبل رفتن به این فکر می‌کنید که حتماً یکبار طعم و مزه غذای محلی ان شهر را بچشید ما در ادامه به بررسی چند تا غذای محلی ساری می‌پردازیم:
• شیشه ناز
معروف‌ترین غذای محلی شهر ساری، شیشه ناز می‌باشد در پخت این غذا بیشتر از انار و گوشت استفاده می‌شود.
• ترش سماق
یکی از غذاهای لذیذ و مفید این شهر ترشی سماق می‌باشد. این غذا در بین مسافران این شهر نیز محبوب هست.
• کئی انار
این غذا نیز مختص این استان است نه تنها در شهر ساری بلکه در سایر شهرهای این استان نیز پخته می‌شود. مواد اصلی این غذا کدو حلوایی و انار می باشد.
• مالا بیج
این جزو غذاهایی هست که به راحتی می‌توانید در منو اکثر رستوران ها ببینید گاهی با نام مالاتا هم می نویسند. این غذای دریایی کاملا سبک هست برای وعده شام و عصرانه گزینه خوبی هست.

مکان‌های تاریخی ساری

شهر ساری مملو از جاهای تاریخی و مکان‌های گردشگری هست ما در ادامه به معرفی چند مکان مهم می‌پردازیم:
• میدان ساعت
شهر ساری با میدان ساعت مشهور است میدانی بزرگ است که حتماً اگر به این شهر سفر کنید خواهید دید. این برج در سال 1309 به دستور محمدعلی حمیدی ساخته شده و تا سال 1380 در ساعت 12 بامداد زنگ ناقوسی آن به صدا در می آمد.
• عمارت فاضلی
این عمارت مربوط به دوره قاجار و پهلوی می باشد. این عمارت زیبا دو طبقه بوده و بازدید برای عموم ازاد است. و در محله آب انبار نو قرار دارد.
• خانه کلبادی
این خانه متعلق به منوچهر کلبادی هست که در دوره قاجار ساخته شده است و قدمت 150 ساله دارد. معماری این خانه بسیار زیبا و دلنشین هست حتماً توصیه می شود در برنامه سفر خود به ساری، به این مکان تاریخی سر بزنید.
• باداب سورت
باداب سورت یکی از زیباترین چشمه های شهر ساری می باشد. این چشمه خاصیت درمانی نیز دارد. برای پوست، کمر درد و روماتیسم مفید هست و رنگ اب نارنجی می باشد.
• مسجد جامع شاه عباسی
این مسجد بنای جا مانده از دوران صفویان است و حدوداً سال ۱۰۲۵ بنا نهاده شده است.

مرغ سوخاری کنتاکی

کلام آخر برای سفارش مرغ سوخاری کنتاکی
اگر ساکن شهر ساری هستید یا در این شهر مسافر هستید و می‌خواهید ترد‌ترین و خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری کنتاکی را امتحان کنید بهتر است سراغ مرغ سوخاری چاکوچ بروید.
آدرس مرغ سوخاری کنتاکی ساری: ساری بلوار خزر جنب فرش مشهد
شماره تلفن مرغ کنتاکی ساری: 33266600-0151

اینستاگرام چاکوچ ساری: chukouch_sari@
همان‌طور که می‌دانید برند چاکوچ توانسته است به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم مرغ سوخاری در ایران تبدیل شود. این برند که از زمان تأسیس خود تا به امروز شعبات زیادی در سراسر ایران داشته است، می تواند به دلیل کیفیت بالا، خوش طعم بودن مرغ سوخاری و از همه مهم‌تر رضایت بالای مشتریان در تمام شهرهای ایران شعبات متعددی داشته باشد. همچنین مرغ سوخاری چاکوچ دارای پکیج‌های مختلفی با اندازه‌های مختلفی می‌باشد که می‌توانید بسته به سلیقه خودتان انتخاب و سفارش دهید.

4/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر