فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

با کیفیت ترین مرغ سوخاری تهران

مرغ سوخاری یکی از بهترین و محبوب ترین و با کیفیت ترین غذاهایی است که در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد. در میهن عزیزمان ایران، این غذا طرفداران زیادی بین قوم های مختلف دارد. موضوعی که باید زمان خرید مرغ سوخاری به آن توجه بیشتری داشت، کیفیت است. کیفیت مرغ سوخاری مسئله و چالشی است که تمامی فست فود ها با آن چالش دارند، زیرا فوت وفن و مراحل خاصی دارد و به راحتی نمی توان با کیفت ترین مرغ سوخاری را از هر فست فودی در سطح شهر تهیه کرد.

سوخاری و سیب زمینی
مرغ سوخاری با سس چیلی تای
غذای خوشمزه و با کیفیت

با کیفت ترین مرغ سوخاری  تهران کجاست؟

اگر به دنبال بهترین و با کیفت ترین مرغ سوخاری در تهران می گردید، قطعا باید به سراغ یکی از فروشگاه های زنجیره ای مرغ سوخاری بروید که بصورت تخصصی مرغ سوخاری ارائه می کنند. دلیل این پیشنهاد این است که فروشگاه های زنجیره ای مرغ سوخاری، مواد اولیه خود را از شرکت مرکزی تهیه می کنند و تمامی مواد اولیه با روش منحصر به فرد و روزانه تهیه می شود که قطعا روی محصول نهایی که بدست شما می رسد تاثیر خواهد داشت.

محصول چاکوچ

پرچمدار مرغ سوخاری در تهران

اما در میان برند های مرغ سوخاری، برند چاکوچ پرچمدار با کیفیت ترین مرغ سوخاری است که شما می توانید در تهران و دیگر شهر های میهن عزیزمان به شعب چاکوچ مراجعه کنید و از کیفیت و طعم این مرغ سوخاری خوشمزه لذت ببرید.

خوشمزه ترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

طعم مرغ سوخاری همیشه مورد توجه ما زمان میل کردن آن است. وقتی مرغ سوخاری طعم و بو و رنگ خوبی داشته باشد، بطور کلی می گوییم خوشمزه بود. خوشمزه ترین مرغ سوخاری نیاز مند تلاش یک تیم متخصص در زمان تهیه مواد اولیه و نوع پخت آن در شعبه است. اگر به دنبال خوشمزه ترین مرغ سوخاری در تهران هستید، پیشنهاد میکنیم برای یکبار مرغ سوخاری چاکوچ را تجربه کنید.


 

آدرس و شماره تلفن با کیفیت ترین مرغ سوخاری در تهران

مرغ سوخاری اندرزگو

آدرس مرغ سوخاری اندرزگو: بلوار اندرزگو، بین بلوار کاوه و قیطریه

شماره تلفن مرغ سوخاری اندرزگو: 26429058-26429072

مرغ سوخاری هروی

آدرس مرغ سوخاری هروی: استاد حسن بنا شمالی، مقابل بانک پارسیان

شماره تلفن مرغ سوخاری هروی: 26144024-26147207

مرغ سوخاری تهرانپارس

آدرس مرغ سوخاری تهرانپارس: فلکه اول، ابتدای 146 شرقی

شماره تلفن مرغ سوخاری تهرانپارس: 02177733004

مرغ سوخاری برج تهران:

آدرس مرغ سوخاری برج تهران: اتوبان کردستان، شیراز جنوبی، نبش 68 غربی

تلفن مرغ سوخاری برج تهران: 86053930-86051390

مرغ سوخاری نیاوران

آدرس مرغ سوخاری نیاوران: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، پلاک 469

شماره تلفن مرغ سوخاری نیاوران: 22722910

چاکوچ هروی

چاکوچ، بهترین، با کیفیت ترین و خوشمزه ترین مرغ سوخاری در تهران

برند زنجیره ای چاکوچ طی 2 سال توانست بیش از 60 شعبه در سراسر تهران و میهن عزیزمان افتتاح کند تا بهترین، خوشمزه ترین و با کیفیت ترین مرغ سوخاری را به هموطنان خود ارائه دهد.تیم چاکوچ شبانه روز در تلاش است تا مواد اولیه را بصورت روزانه تهیه و آماده کند و در تمامی شعب در سراسر ایران کیفیت و طعمی یکسان را به هموطنان خود ارئه دهد.

چاکوچ باور دارد که هموطنان عزیزمان در تمامی این سرای پهناور، با تمدن دیرینه و فرهنگ و قوم های بسیار با تمدن و ارزشمند، لایق بهترین ها هستند.

5/5 - (1 امتیاز)