فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

بهترین مرغ سوخاری کنتاکی شیراز

از گذشته تا به امروز مرغ سوخاری به عنوان یکی از لذیذترین غذاهای بین المللی شناخته شده است. اگر شما هم طرفدار این غذای خوشمزه باشید قطعا می دانید که ترد بودن تکه های مرغ زیر دندانتان تا چه حد می تواند لذت بخش باشد. فرقی نمی کند که در کجای دنیا زندگی کنید در کشورهای اروپایی یا در شهرهای ایران، مزه مرغ سوخاری همیشه در اولویت اول قرار دارد. حال به سراغ یکی از مهمترین شهرهای ایران، شیراز می رویم. در شیراز بسیاری از خانواده ها تعطیلات آخر هفته خود را به خانواده اختصاص می دهند و با اهل خانه برای صرف شام به بیرون میروند، یکی از غذاهای پرطرفدار در شیراز مرغ سوخاری کنتاکی بوده که روزانه بسیاری از خانواده های شیرازی برای خوردن آن به بهترین رستوران های شیراز می روند. حال اگر می خواهید با بهترین مرغ سوخاری کنتاکی شیراز بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

بهترین مرغ سوخاری کنتاکی شیراز

غذاهای معروف شیراز با مرغ

اگر به دنبال تنوع غذایی بالا در شیراز هستید بهتر است غذاهایی که با مرغ پخته می شود را امتحان نمایید. طرز پخت غذاهای شیرازی بسیار راحت بوده و شما می توانید به راحتی این غذاها را در برنامه غذایی هفتگی خود بچینید.

شیرازی پلو 

شما می توانید این غذا را به همراه برنج، مرغ، زعفران، بادمجان، زرشک، ماست و ادویه های مخصوص آن بپزید. این غذا شبیه به ته چین بوده و تنها تفاوت آن شاید اضافه شدن بادمجان به این ترکیب باشد. در شیراز در کنار غذاهای محلی سالاد شیرازی سرو می شود. بسیاری از افراد سعی دارند تا با سرخ کردن بادمجان ها طعم این غذا را لذیذ تر کنند. از این رو اگر شما هم میخواهید این غذا را بپزید بهتر است که بادمجان ها را سرخ کنید.

شیرازی پلو 

لوبیا پلو شیرازی

لوبیا پلو شیرازی با تمام لوبیا پلو هایی که تا به امروز خورده اید فرق دارد. در بسیاری از شهرهای ایران لوبیا پلو با لوبیای سبز پخته می شود ولی در شیراز با لوبیای سفید این غذا سرو می شود. از این رو این غذا می تواند به عنوان سالم ترین غذای این شهر معرفی شود. برای پخت این غذای خوشمزه به لوبیای سفید، برنج ، گوشت مرغ و سبزیجات معطر و محلی نیاز دارید. شاید یکی از رازهای خوش طعم بودن غذاهای شیرازی استفاده از ادویه های معطر و محلی در این شهر باشد. از این رو بهتر است که اگر قصد دارید این غذا را بپزید حتما سبزیجات محلی این شهر را تهیه و سپس لوبیا پلوی شیرازی را بپزید. 

بهترین مرغ سوخاری شیراز کجاست؟

اگر می خواهید بدانید بهترین مرغ سوخاری شیراز در کجا قرار دارد بهتر است قبل از آن با ویژگی های مرغ سوخاری بیشتر آشنا شوید. مرغ سوخاری خوب از یک مرغ تازه و ترجیحا جوجه تهیه می شود و در پخت آن از روغن هایی که ظرفیت گرمایی بالایی دارند استفاده می کنند تا مبادا در حین پخت غذا به دلیل عدم رعایت میزان حرارت برای مرغ مشکلی ایجاد شود. در پخت یک مرغ سوخاری خوب از بهترین آرد سوخاری در کنار ادویه های معطر استفاده می شود تا بسیاری از افراد پس از اولین گاز خود متوجه طعم خوب غذا بشوند. حال بهترین مرغ سوخاری در شیراز کجاست؟ چاکوچ برند نام آشنایی است که این روزها با ایجاد شعب متعدد در تمامی مناطق ایران سعی دارد تا یک غذای سالم و در عین حال پرطرفدار را به مردم معرفی کنند تا همگی از خوردن یک غذای خوشمزه لذت ببرند. 

شعب مرغ سوخاری چاکوچ در شیراز 

اگر اهل شیراز هستید و به این شهر سفر کرده اید و قصد خوردن مرغ سوخاری را دارید بهتر است با شعب مرغ سوخاری چاکوچ در شیراز بیشتر آشنا شوید. شما میتوانید برای سرو این غذای خوشمزه به این شعب در شیراز مراجعه کنید. از ویژگی های مهم تمامی شعب چاکوچ می توان به امکان سرو در محل و خرید آنلاین اشاره کرد. از این رو بسیاری از شما می توانید برای سرو این غذای خوشمزه در محل حاضر شده و غذای خود را داغ داغ سرو نمایید.

شعبه اول چاکوچ در شیراز

برای مراجعه به شعبه اول چاکوچ در شیراز بهتر است به آدرس معالی آباد اول خیابان گلها مراجعه نمایید. برای تماس با این مجموعه می توانید با شماره تماس 07136238895 تماس حاصل فرمایید. شما می توانید با مراجعه به سایت چاکوچ در خصوص کیفیت محصول، برخورد کارکنان و بهداشت آن شعبه اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

شعبه دوم چاکوچ شیراز

اگر در محدوده خیابان جهاد هستید می توانید به آدرس خیابان جهاد، پایین تر از خیابان چنچنه، روبروی نمایندگی دوو مراجعه نمایید. برای تماس با این مجموعه می توانید با شماره 07132286382 تماس حاصل فرمایید.

شعبه دوم چاکوچ شیراز

شعبه سوم چاکوچ شیراز

شعبه سوم چاکوچ در محدوده خیابان ستارخان، بین کوچه 3و5، مجتمع بهاران جنب سوپر مارکت سروش واقع شده است. برای سفارش مرغ سوخاری می توانید با شماره 07136281265 و 07136292192 تماس حاصل فرمایید.

در آخر

اگر در شیراز ساکن هستید و یا در ایام تعطیلات به این شهر سفر کرده اید، توصیه ما این است که حتما مرغ سوخاری چاکوچ را در یکی از شعب شیراز امتحان کنید. چراکه مرغ سوخاری چاکوچ به دلیل داشتن فاکتورهای یک غذای خوب و باکیفیت توانسته است به عنوان یک مرغ سوخاری زنجیره ای در تمامی شهرهای ایران به دوستداران این غذا، یک مرغ با کیفیت را ارائه کند. از این رو اگر به دنبال بهترین مرغ سوخاری در شیراز هستید، بهتر است گول برندهای مختلف را نخورید و به یکی از سه شعب مرغ سوخاری چاکوچ در شیراز رفته و از کیفیت این غذای خوشمزه لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر