فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

دریافت نمایندگی چاکوچ در ترکیه

نمایندگی چاکوچ در ترکیه

اخذ نمایندگی چاکوچ در ترکیه

با دریافت نمایندگی چاکوچ در کشور ترکیه، کسب و کار خود را با ریسک کمتر و بازدهی بیشتر راه اندازی کنید.

اگر ساکن کشور ترکیه هستید یا قصد اقامت به کشور ترکیه را دارید، بهترین راه حل برای ایجاد کسب و کاری پر سود و با ریسک کم، اخذ نمایندگی چاکوچ است.

معرفی برند مرغ سوخاری چاکوچ

چاکوچ برند مشترک دانیال زرگان (مسترچیکن) و بابک بختیاری (خالق آیس پک و کارآفرین ملی) است که از سال 1398 ایده آن شکل گرفت و اولین شعبه آن در منطقه نیاوران تهران افتتاح شد. بعد از آن چاکوچ با سرعت زیادی رشد کرد و روز به روز شعب مختلف آن از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران افتتاح شد. چاکوچ فراتر از یک فست فود است به این دلیل که ایده آن با افقی روشن و چشم اندازی متفاوت از تمامی برند های غذایی در ایران و با دید جهانی شکل گرفت و با افتتاح 38 شعبه در کمتر از یک سال و استقبال بی نظیر مردم، در عمل ثابت کرده که برندی متفاوت است.

محصولات چاکوچ چیست؟

چاکوچ بعد از رنسانس سوخاری که تنها محصول این برند بود، محصولات جدید طراحی و ارائه کرد که باعث شد مشتریان بیشتری از طریق تنوع و نو آوری در محصولات جذب شوند.

محصول اصلی چاکوچ مرغ سوخاری است. اما در هیچ جای جهان تا به امروز مرغ سوخاری به طور کامل ارائه نشده و برای اولین بار توسط چاکوچ این محصول به نام رنسانس سوخاری ارائه شد. محصولات چاکوچ طی سالها تجربه بابک بختیاری و دانیال زرگان در صنایع غذایی ایران طی فرایندی منحصر به فرد آماده می شود و از این جهت نیز متفاوت با دیگر برندهای سوخاری است.

رنسانس چاکوچ
پکیج اکونومی چاکوچ
پکیج فیله سوخاری چاکوچ

چرا دریافت نمایندگی چاکوچ؟

  • چاکوچ در مدت زمان یک سال توانست در ایران 38 شعبه راه اندازی کند. که نشاندهنده رشد و پیشرفت این برند می باشد.
  • چاکوچ زیر نظر هلدینگ بابک بختیاری فعالیت می کند و از همه جهت استاندارد و یکپارچه است.
  • چاکوچ از نظر بسته بندی، کیفیت غذا، و نواوری در طعم غذا برندینگ شده و از این جهت جایگاه خاصی میان برند های جهانی خواهد داشت.
  • چاکوچ دارای مجوز های بهداشتی لازم و سیب سلامت است.
لوگو چاکوچ

سرمایه گذاری مناسب

با اخذ نمایندگی چاکوچ در کشور ترکیه

  • تیم منسجم و یکپارچه چاکوچ با تجربه و شناختی که به کشور ترکیه دارد، از مرحله اول یعنی مشاوره در خصوص راه اندازی رستوران در ترکیه و انتخاب لوکیشن در نقاط مختلف این کشور، تا طراحی دکوراسیون و تجهیزات شعبه و تامین مواد اولیه، آموزش پرسنل شعبه، در کنار شما خواهد بود.
  • چاکوچ از نظر تبلیغات و مارکتینگ در کنار شما است. پس نگرانی در خصوص مارکتینگ و تبلیغات نخواهید داشت.

هزینه اخذ نمایندگی چاکوچ در ترکیه چقدر است؟

هزینه اخذ نمایندگی چاکوچ با توجه به لوکیشن رستوران و نوع دکورسیون و تجهیزات متفاوت است و بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق با امور نمایندگی های چاکوچ تماس بگیرید. بطور کلی دریافت نمایندگی چاکوچ در کشور ترکیه نسبت به هزینه راه اندازی کسب و کار ها و برند های دیگر مناسب تر است.

چاکوچ از این جهت که برند ایرانی است، برای ایرانی های مقیم کشور ترکیه بهتر است و از جهت ارتباط با تیم پشتیبان و همکاری راحت تر در رشد و توسعه کسب و کار شما نیز موثر خواهد بود.

شعب چاکوچ در کشور ترکیه

در حال حاضر طی مدت زمان کمتر از 2 ماه 3 شعبه چاکوچ در کشور ترکیه واگذار شده که این نشاندهنده رشد سریع این برند در این کشور است.

هزینه راه اندازی رستوران در کشور ترکیه چقدر است؟

هزینه راه اندازی رستوران در کشور ترکیه به عوامل مختلفی از جمله لوکیشن یا موقعیت رستوران، نوع اجاری یا مالکیت ملک، نوع غذاهای رستوران و موارد دیگر بستگی دارد.

دریافت نمایندگی رستوران در ترکیه: اگر به کشور ترکیه مهاجرت کرده اید یا قصد مهاجرت دارید و در این میان دغدغه شغل در این کشور شمارا نگران کرده، باید بگوییم برای راه اندازی کسب و کار در کشور زیبای ترکیه بهتر است با توجه به تورسیت محور بودن این کشور شغلی هایی نظیر راه اندازی رستوران و کافه بهترین درآمد و سود دهی را برای شما دارد.

ناگفته نماند که هر کاری در دنیا نسبت به فعالیت و تلاش شما، درآمد و نتیجه متفاوتی خواهد داشت و مهمترین قدم در راه اندازی کسب و کار در کشور ترکیه به همت و اراده شما وابسته است.

طبیعتاً پس از طی مراحل قانونی اقامت و در نهایت سکونت در ترکیه، نیاز به یک شغل یا کسب و کاری دارید که بسته به توانایی و سلیقه ی خود باید شغلی را انتخاب کنید.

جهت مشاروه تلفنی و اخذ نمایندگی چاکوچ در کشور ترکیه روی لینک زیر کلیک کنید.

Rate this page