فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

سبک های مختلف پخت مرغ سوخاری

با وجود روش های بسیار زیاد مرغ سوخاری، امتحان کردن چند روش جدید ضرری ندارد. سبک های مختلف مرغ سوخاری ممکن است نتیجه ایجاد دستور العمل های مختلف باشد. این با روش تهیه، مواد و تکنیک های پخت مرغ سوخاری متفاوت است؛ اگرچه می توان تنوع زیادی پیدا کرد، طعم مرغ سوخاری واقعاً شگفت انگیز است. وقتی که یک تکه مرغ کاملاً سوخاری شده را گاز می‌زنید صدای ترد آن به گوش می آید. این وعده غذایی خاص یک وعده غذایی خوش طعم و هیجان انگیز است. همچنین قسمت های مختلف مرغ را می توان سرخ کرد. می توان بال مرغ باشد یا قسمت سینه و قسمت ران خوش طعم را نیز داشته باشید. همچنین می‌توانید آن‌ها را با سس سرو کنید. از مشخصات ادویه گرفته تا روش تهیه و سرو مرغ سوخاری فاکتورهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که مرغ سوخاری را تا این حد دوست دارید، ممکن است به دنبال از سبک های مختلف پخت مرغ سوخاری باشید. به همین دلیل ما تعدادی از بهترین سبک ها و انواع مختلف مرغ سوخاری را که می توانید پیدا کنید را در ادامه گردآوری کرده ایم. در حالی که بسیاری طعم نمادین مرغ سوخاری را با ایالت های جنوبی آمریکا مرتبط می دانند، در واقع مهاجران اسکاتلندی مرغ سوخاری را اختراع کردند؛ آنها اولین کسانی بودند که مفهوم سرخ کردن مرغ در چربی را به جای جوشاندن آن مانند همتایان انگلیسی خود معرفی کردند.

سبک های مختلف پخت مرغ سوخاری

مرغ سوخاری آمریکایی

مرغ سوخاری به عنوان یک بخش اساسی از غذاهای آمریکایی دیده می شود. در جنوب آمریکا، مرغ سوخاری آبدار را با پوسته طلایی ترد یکی از مواد اصلی در بسیاری از خانه ها و رستوران ها است. این غذای کلاسیک با خیساندن برش های بال، سینه، ران و ساق پا در ماست تهیه می شود و سپس آن ها را در آرد مخلوط با فلفل سیاه و سایر ادویه ها می پوشانند. در نهایت، مرغ را با روغن نباتی، به طور سنتی در یک تابه چدنی سرخ می‌کنند. و در کنار پوره سیب زمینی و سالاد کلم سرو می شود. دستور العمل ها به اندازه آشپزهایی که آنها را تهیه می کنند متعدد و متنوع هستند نکته کلیدی برای داشتن پوسته کاملا ترد و یکنواخت سرخ کردن در حرارت ثابت است.

مرغ سوخاری به سبک کره ای

مرغ سوخاری به سبک کره ای که قبل از دوبار سرخ شدن در سس سویا، زنجبیل، شکر و سایر ادویه ها خیس می شود. دوبار سرخ کردن روشی است که برای ایجاد بافتی ترد در نظر گرفته شده است. پس از سرخ شدن، همان موادی که برای مرینیت کردن استفاده می شود، روی مرغ آغشته می کنند. اگر می خواهید این نوع مرغ سوخاری درست کنید، از بال مرغ استفاده کنید زیرا با این روش به خوبی عمل می کند. همچنین ممکن است متوجه شوید که بال مرغ کره ای در رستوران های ایالات متحده محبوب شده است. تربچه و خیارشور یکی از غذاهای جانبی محبوب برای سرو با مرغ سوخاری کره ای است.

مرغ سوخاری به سبک کره ای

مرغ سوخاری به سبک تایلندی

مرغ سوخاری تایلندی، طعم و بافت باورنکردنی دارد. اگر به غذاهای خیابانی تایلندی، مرغ سوخاری یا صرفاً غذاهای خوشمزه علاقه دارید، به این غذا هم علاقه مند خواهید شد. سوخاری به سبک تایلندی از سرآشپزی به سرآشپز دیگر (یا فروشنده خیابانی به فروشنده خیابانی) متفاوت است، اما شباهت هایی با رویکرد سنگاپور و اندونزی دارد.  کلید این سبک مرغ سوخاری، این است که اجازه دهید مرغ یک شب در سیر، فلفل سفید و همچنین گشنیز بماند. بر اساس برخی تخمین ها، مرغ سرخ شده تایلندی 10 تا 15 دقیقه بیشتر از هر روش پخت در سرخ کن می ماند. نتیجه بیرونی بسیار ترد است که با خوردن آن لذت بخش است. باورنکردنی ترین قسمت این مرغ، گوشت داخلی آبدار آن است. با وجود زمان پخت اضافی، مرغ را بسیار مرطوب نگه می‌دارد و ترکیبی عالی از مرغ ترد و نرم را ارائه می‌دهد.

مرغ سوخاری به سبک تایلندی

مرغ سوخاری به سبک ژاپنی

مرغ کارااژ اساساً یک روش پخت ژاپنی است که در آن گوشت (معمولاً مرغ) سرخ می شود. گوشت به طور سنتی در نشاسته سیب زمینی سرخ می شود، اما گاهی اوقات از نشاسته ذرت و آرد نیز استفاده می شود. کارااژ غذای معروف ژاپنی است که با ران مرغ بدون استخوان درست می شود. آنها از قسمت ران استفاده می کنند زیرا طعم بیشتری نسبت به سینه مرغ دارد. اما اگر قسمت ران وجود نداشته باشد می توان از سینه مرغ استفاده کرد. مرغ سوخاری ژاپنی، از ران‌های مرغ با پوست تشکیل شده است که در زنجبیل، سیر، سس سویا قرار گرفته است. آنها قبل از سرخ کردن مرغ از نشاسته سیب زمینی به عنوان نان استفاده می کنند. در این دستور غذا با حذف آرد و استفاده از نشاسته سیب زمینی طعم متفاوت و خاصی به مرغ می دهد. نتیجه آن پوشش بیرونی ترد و قهوه ای طلایی است. وقتی این را امتحان کردید، هرگز مرغ سوخاری را به روش دیگری درست نمی کنید. در سرتاسر جهان، مردم مرغ را به روش های متفاوتی سرخ می کنند. مرغ، انعطاف پذیری و جذابیت بی نظیر را نشان می دهد. شاید بتوان مرغ را بهترین غذا نامید. در اینجا شما، یک تور جهانی غذا برای برآورده کردن همه سلیقه ها خودتان را به چالش بکشید تا هرچه می توانید بسازید. باور نکردنی است که چقدر در این غذای خوش طعم و خوش طعم تنوع وجود دارد. به تعداد آشپزهایی که سرخ کردن را انجام می دهند، «دستورالعمل های مخفی» برای مرغ سوخاری وجود دارد.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر