فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

سفارش آنلاین مرغ سوخاری

طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی

طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین غذاهایی است که با گوشت مرغ و انواع چاشنی های خوشمزه درست می شود که تقریبا در سراسر دنیا به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می شود. مرغ کنتاکی را میتوانید با روش های بسیار متنوعی در خانه تهیه کنید، ازجمله طرز تهیه مرغ سوخاری در توستر و یا طرز تهیه مرغ سوخاری در قابلمه. طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی در سراسر جهان متفاوت است و هر کشوری مدل های متنوعی از طرز تهیه مرغ سوخاری را خلق کرده اند. این تفاوت هارا میتوان در متنوع بودن آرد سوخاری، چاشنی ها و روش پخت دید.

فیلم طرز تهیه مرغ سوخاری

در این ویدیو قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور غذای مرغ سوخاری ساده خانگی درست کنید و از آن لذت ببرید. همانطور که در این فیلم آموشی همراه مستر چیکن هستیم، مرحله به مرحله طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی را به ما آموزش می دهد، از مرحله اول انتخاب مرغ تا مرحله آخر سرخ کردن مرغ. در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی

برای یادگیری آموزش کامل مراحل طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی در ادامه با سایت مرغ سوخاری چاکوچ همراه باشید. در واقع ما به شما آموزش میدهیم که  مرغ کنتاکی را داخل منزل و با مواد اولیه تازه درست کنید و در نتیجه از مرغ کنتاکی دلچسب و لذیذ، لذت ببرید.

مواد لازم برای طعم دار کردن مرغ سوخاری

برای تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی، ابتدا هر قسمتی از مرغ را که دوست دارید انتخاب کنید، مرغ هایتان خوب بشویید سپس آن را تکه کنید و بعد بر روی مرغ ها برش هایی ایجاد کنید تا زمان طبخ به خوبی مغذ پخت شوند و دوباره مرغ هارا بشویید و بگذارید تا آب مرغ از بین برود.

در یک ظرف مناسب 2 عدد تخم مرغ را بشکنید و آن را با چنگال خوب هم بزنید سپس به آن کمی فلفل و نمک اضافه کنید و دوباره شروع به هم زدن تخم مرغ ها کنید تا چاشنی ها با تخم مرغ ها ترکیب شوند. در ظرف دیگری آرد سفید را الک کنید سپس به آن پودر فلفل قرمز، نمک، پودر سیر به همراه پودر پیاز، پونه کوهی، پودر پاپریکا و ریحان خشک اضافه کنید. با کمک یک چنگال به خوبی مواد را هم بزنید تا ادویه ها کاملا با آرد سفید مخلوط شوند.

مرغ ها را در کاسه بگذارید و با نمک و فلفل خوب مزه دار کنید، در ادامه با کمک دست هایتان چاشنی ها را با مرغ ها مخلوط کنید. روی مرغ را سلفون بکشید و دو ساعت کنار بگذارید تا خوب مزه دار شوند. در یک ظرف دیگر پودر سوخاری را بریزید. کنار آن ظرف تخم مرغ را بگذارید و مرغ ها را درون تخم مرغ بغلتانید و بعد مرغ های تخم مرغی شده را درون ظرف آرد سفید بگذارید و خوب بغلتانید تا کاملا آرد جذب مرغ شود، مرغ آردی شده را دوباره درون ظرف تخم مرغ بگذارید تا تخم مرغ به خورد آرد برود.

مرغ ها را در ظرف پودر سوخاری فرو کنید تا مرغ ها پودر را به خود جذب کنند. اگر از ضخامت پودر سوخاری راضی نبودید می توانید مرغ را تخم مرغی کنید و دوباره در ظرف پودر سوخاری ببرید این کار باعث می شود تا ضخامت پودر ها بیشتر شود. بعد از سوخاری کردن مرغ ها، یک قابلمه مناسب بردارید و درون آن روغن به میزان مناسب بریزید، روغن شما باید به حدی باشد که مرغ در آن غوطه ور شود. بعد از اینکه روغن شما داغ شد مرغ ها را درون قابلمه بریزید سپس آن ها را سرخ کنید. حرارت گاز را بسیار کم کنید تا هم مرغ ها بپزد و هم روی آن ترد و دلچسب شود. این کار حدود 30 الی 45 دقیقه طول می کشد.

و حالا سوخاری های لذیذ و دلچسب شما آماده است. شما می توانید آن را با سیب زمینی سرخ شده و یا سبزیجاتی همچون کاهو و گوجه تزیین و سرو کنید.

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که عاشق فست‌فود هستند سوخاری سفارش می‌دهند و هم افرادی که غذاهای سنتی را دوست دارند و محدود به گروه سنی خاصی نیست معمولاً از جوان تا پیر حداقل یکبار مرغ سوخاری را سفارش می‌دهند. مرغ سوخاری نسبت به سایر فست‌فودها سالم‌تر نیز هست چراکه گوشت مرغ قابل‌مقایسه با کالباس و سوسیس نیست. اگر شما هم از طرف‌داران پروپاقرص مرغ سوخاری هستید و می‌خواهید برای وعده‌های غذایی خود مرغ سوخاری سفارش دهید پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دوپینگ با مرغ سوخاری چاکوچ

زمانی که خسته و بی انرژی از سرکار برمی‌گردید یا هوس مرغ سوخاری را کردید و می‌خواهید توی خانه صرف کنید بهترین گزینه سفارش مرغ سوخاری هست چون طرز تهیه مرغ سوخاری سریع‌تر از غذاهای دیگر آماده می‌شود، می‌توانید مرغ سوخاری را به‌صورت آنلاین از چاکوچ سفارش دهید. مرغ سوخاری از آن دسته غذاهایی است که بعد صرف آن انرژی می‌گیرید می‌توانید بعد صرف غذا پرانرژِی به ادامه فعالیت خود بپردازید با مصرف 100 گرم از مرغ سوخاری حدوداً 246 گرم کالری به دست میاورید و چون این غذا در داخل روغن سرخ می‌شود حدوداً با خوردن 100 گرم از آن 87 میلی‌گرم چربی وارد بدنتان می‌شود همچنین سرشار از پروتئین بوده و از همه مهم‌تر حاوی ویتامین b6 است که ویتامین b6 جزو ویتامین‌هایی هست که در مواد غذایی‌های دیگر به‌سختی یافت می‌شود.

منو متنوع و جذاب مرغ سوخاری چاکوچ

اکثر افراد فکر می‌کنند چاکوچ منوی محدودی دارد چون در ابتدا با نام جوجه سوخاری در بین مردم معروف شده بود و همه پکیج ها یک جوجه سوخاری کامل، سیب‌زمینی، نان سیر، سالاد کلم و سس با دو طعم چیلی و کچاپ مخصوص را شامل می‌شدند ولی امروزه چاکوچ منوهای متنوعی دارد و همه مدل پکیج را شامل می‌شود باتوجه‌به علاقه و ذائقه خود می‌توانید پکیج مدنظر خود را انتخاب و سفارش دهید در زیر به چند مورد از پکیج‌های منو اشاره می‌کنیم:
• رنسانس سوخاری (900 گرم مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ شده، سالاد کلم، پکیج سس مخصوص، نان مخصوص)
• چاکوچ نیمه اکونومی (نصف مرغ سوخاری به همراه سه عدد سس ساشه)
• پکیج اکونومی (یک عدد مرغ سوخاری به همراه دو عدد نان سیر، سالاد، سیب‌زمینی سرخ شده و سس کچاپ ساشه)
• پکیج استریپس اکونومی (4 تکه فیله استریپس به همراه یک عدد نان سیر، سیب‌زمینی سرخ شده، سالاد، سس چاکوچ)                           
• پکیج فیله پنیری 4 تکه (4 تکه فیله پنیری سوخاری شده به همراه دو عدد نان سیر، سیب‌زمینی سرخ شده، یک عدد سس چاکوچ)

سفارش آنلاین مرغ سوخاری

کافی است به وب سایت چاکوچ مراجعه کنید و جهت سفارش مرغ سوخاری بصورت آنلاین، به صفحه مورد نظر در منو رفته و محصول مورد نظر را انتخاب نمایید و سپس اطلاعات لازم را تکمیل نمایید و منتظر باشید تا مرغ سوخاری چاکوچ را درب منزل تحویل بگیرید.

سفارش بصورت آنلاین یا حضوری

اکثراً امروزه به دلیل مشغله زیاد و همچنین گسترش پاندمی کرونا همه افراد ترجیح می‌دهند در مکانی آرام و ترجیحاً داخل خانه به‌صرف غذا بپردازند. برای همین سفارش آنلاین نقش پررنگی در زندگی همه افراد جای گرفته است. شما هم اگر می‌خواهید مرغ سوخاری چاکوچ را امتحان کنید، ولی تمایلی به مراجعه حضوری ندارید می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به سایت چاکوچ به آدرس chukooch.com از منو پکیج سوخاری مدنظر خود را انتخاب کنید و با نزدیک‌ترین شعبه در تماس باشید و سفارش دهید.

علت برتری مرغ سوخاری چاکوچ چیست؟

حتی اگر برای یکبار هم مرغ سوخاری چاکوچ را میل کرده باشید حتماً به نتیجه رسیدید که مزه مرغ سوخاری چاکوچ با مرغ سوخاری سایر رستوران‌ها فرق دارد و ممکن است بارها در خانه با رسپی های مختلف تلاش کردید که مرغ سوخاری با طعم و مزه مرغ سوخاری چاکوچ را بپزید، در ادامه به مواردی که مزه مرغ سوخاری چاکوچ را منحصربه‌فرد کرده می‌پردازیم:
استفاده از روغن کم
منظور همین است که اگر از روغن خیلی زیاد استفاده شود وقتی تکه‌های مرغ را گاز می‌زنید از آن روغن می‌چکد و کلاً طعم روغن می‌دهد.
عدم استفاده مجدد از یک حجم روغن
استفاده چندین بار از یک حجم روغن باعث می‌شود روغن موجود در غذا در رگ‌ها رسوب کنند و ضررهای دیگری نیز دارد.
استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک برای پخت مرغ
در چاکوچ چون از مرغ‌های پرورش‌یافته ارگانیک استفاده می‌شود و از مرغ‌های هورمونی استفاده نمی‌شود برای همین طعم خوشمزه‌ای را ایجاد می‌کند.
آماده‌کردن کلیه مواد اولیه به‌صورت روزانه
در تمامی شعبات چاکوچ هر روز بسته به تعداد سفارش‌ها مواد غذایی آماده و سرخ می‌شوند به‌هیچ‌وجه مرغ‌های سوخاری روزهای گذشته نگه‌داری نمی‌شود.
مجرب و آشنا بودن کارکنان به دستورالعمل‌های اروپایی و آسیایی در تمامی شعب
طبق دستورالعمل‌های اروپایی و آسیایی از فرآورده‌های لبنی چون شیر، ماست، دوغ و انواع ادویه‌ها استفاده می‌کنند.
استفاده از آردهای چندمنظوره برای مزه‌دار و ترد کردن مرغ
مرغ سوخاری چاکوچ دارای بافتی ترد و خوشمزه هست علت ان هم وجود همین ارد هاست.
استفاده از جوجه‌های 27 روزه
همانطور که در بالا هم اشاره شد مرغ ها کاملا ارگانیک هستند.
استفاده از روغن‌هایی که در درجه حرارت بالا مقاوم‌اند
برای پخت مرغ سوخاری چاکوچ از روغن‌هایی چون روغن بادام‌زمینی، روغن کانولا، روغن نباتی و روغن ذرت استفاده می‌کنند که روغن‌ها تا دمایی بین 350 تا 375 درجه فارنهایت مقاوم هستند.
تمرکز آشپزان تنها بر روی پخت یک نوع غذا
همه مواردی که در بالا گفتیم باعث شد که چاکوچ در بین تمام فست‌فودهای بنام و پرآوازه داخل تهران به یکی از مجموعه‌های زنجیره‌ای مرغ سوخاری در ایران تبدیل شود و به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم توانسته در اکثر شهرهای بزرگ شعبه افتتاح کند.

بنابراین
اگر می‌خواهید برای یکی از وعده‌های غذایی خود مرغ سوخاری میل کنید ولی به دلایل گوناگون نمی‌خواهید به رستوران بروید بهترین گزینه این است که از سفارش آنلاین مرغ سوخاری چاکوچ غافل نشوید به سایت چاکوچ مراجعه کنید و با یافتن شماره تماس نزدیک‌ترین شعبه سفارش خود را ثبت کنید و حتما با یک‌بار امتحان کردن مرغ سوخاری چاکوچ تبدیل به مشتری دائمی می‌شوید. چاکوچ مبتکر تولید مرغ سوخاری با طعمی جدید بوده که توانسته است با اضافه‌کردن سیب‌زمینی‌های معطر، نان سیر و انواع سس‌های خوشمزه به پکیج مرغ سوخاری چاکوچ، زیبایی و خوشمزگی آن را در میان مشتریان همیشگی خود چندین برابر کند.

4.1/5 - (35 امتیاز)