فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف

مرغ سوخاری از معدود غذاهای سالمی است که در سراسر دنیا محبوب است. حالا این محبوبیت می‌تواند به‌خاطر سلامت این غذا نسبت به سایر فست‌ فودها باشد، می‌تواند به‌خاطر طعم لذیذ آن باشد و حتی علت این محبوبیت را می‌توان تنوع بسیار زیاد آن در اقصی نقاط جهان دانست. محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف می تواند تا حد زیادی به طبخ و مزه این غذا بستگی داشته باشد.

محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف

مرغ سوخاری محبوب‌ترین فست فود 

اینکه مرغ سوخاری در جهان دارای محبوبیت ویژه‌ای است دلایل مختلفی دارد. از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به طعم بی‌نظیر این غذا اشاره کرد. در تمامی کشورها انواع مختلف و گسترده‌ای از مرغ سوخاری تهیه می‌شود. یکی از دلایل دیگری که مرغ سوخاری را از بقیه غذاهای فست‌ فودها متمایز می‌کند سالم بودن آن است. مرغ سوخاری پس از طبخ به هیچ وجه ارزش غذایی خود را از دست نمی‌دهد. مردم در سراسر دنیا این غذا را انتخاب می‌کنند زیرا می‌دانند که دارای چه خواص بی‌نظیری است. مرغ سرشار از پروتئین، فسفر، کلسیم، پتاسیم، آهن، روی و نیاسین است. همان‌طور که می‌دانید گوشت مرغ بسیار کم‌چرب است. انواع ویتامین‌ A، ویتامین B و ویتامین D در گوشت مرغ به وفور یافت می‌شود. لازم به ذکر است که ما در مجموعه چاکوچ به منظور حفظ انواع ویتامین‌ها، پروتئین و مواد مغذی موجود در گوشت از مرغ  کشتار روز استفاده می‌کنیم. 

تاثیر دورچین مرغ سوخاری در کشورهای خارجی 

یکی دیگر از عواملی که محبوبیت مرغ سوخاری را در جهان بیش از سایر غذاها کرده‌است، دورچین‌های خوشمزه و لذیذ آن است. شما می‌توانید در بشقاب سوخاری چاکوچ علاوه بر مرغ سیب‌زمینی سرخ‌شده تازه، نان سیر، پیاز سوخاری، سالاد کلم و سس‌های بی‌نظیر و مخصوص چاکوچ را امتحان کرده و لذت ببرید. سس‌ها نقش به‌سزا و بی‌نظیری در انواع فست فودها دارند. به همین دلیل است که انواع زیادی از سس در سبدهای غذایی مردم دنیا وجود دارد. به عنوان مثال می‌توان از سس کچاپ، سس خردل، سس مایونز، سس قارچ، سس چیلی، سس سویا، سس سزار و سس باربیکیو نام برد. هر کدام از این سس‌ها برای نوع غذایی خاصی استفاده می‌شوند. مجموعه چاکوچ نیز دو نوع سس مخصوص این مجموعه را با طعم‌های گوجه فرنگی و فلفلی در کنار بشقاب غذایی شما قرار می‌دهد. این سس‌ها تولید مجموعه چاکوچ است و مختص آن است.

تاثیر دورچین مرغ سوخاری در کشورهای خارجی 

دورچین های مرغ سوخاری در کشورهای مختلف

در کشورهای دیگر نیز با توجه به ذائقه افراد آن کشور، کنار بشقاب غذایی آن‌ها سس‌های مختلف و دورچین‌های متفاوتی قرار داده می‌شود؛ به عنوان مثال در کشور سنگاپور حتی مرغ سوخاری با سس سویا پخته می‌شود. بعضی از مردم دنیا مرغ سوخاری را با سس‌های گوجه فرنگی خیلی تند امتحان می‌کنند و بعضی دیگر از مردم مرغ سوخاری را با سس‌های گوجه فرنگی معمولی مصرف می‌کنند. درست است که انواع سس‌ها به مرغ سوخاری طعم خوبی می‌دهند اما نوع طبخ آن، مهم‌تر از آن است. حال می‌خواهیم مروری بر انواع مرغ سوخاری در سراسر دنیا داشته باشیم.

محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف و نام های آن

کاراج نام مرغی سوخاری است که در ژاپن طبخ می‌شود. این نوع مرغ سوخاری با سس سویا و زنجبیل مزه‌دار شده سپس با آرد و پوره سیب‌زمینی سرخ می‌شود. کاراج یک فینگر فود بسیار محبوب در میان ژاپنی‌ها است که با تکه‌های بسیار کوچک مرغ تهیه می‌شود.

کاتسو نیز نام یک نوع مرغ سوخاری است که با ران مرغ طبخ می‌شود و شباهت بسیاری به شنیسل مرغ دارد.  در این روش سینه مرغ را با نوشیدنی‌های گازدار مزه‌ دار می‌کنند و با پودر سوخاری سرخ می‌کنند.

شنیسل مرغ سوخاری محبوب اتریش است که از روغن‌های گیاهی برای سرخ کردن آن استفاده می‌شود و به همراه سیب‌زمینی سرخ شده سرو می‌شود. این غذا در بین کودکان بسیار محبوب است.

نوعی بال سوخاری با سس ماهی طبخ می‌شود که این سس یک چاشنی ویتنامی است. محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف از جمله ویتنام نیز مثال زدنی بوده است.

حتما نام مرغ پاپ کورن تایوان را شنیده‌اید. این نوع مرغ بدون سس سرو می‌شود. با سیر، زنجبیل، فلفل و سس سویا مزه‌دار شده و در روغن سرخ می‌شود.

محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف و نام های آن

محبوبیت مرغ سوخاری در کشورهای مختلف از جمله کره

همه مردم دنیا می‌دانند که مرغ سوخاری در کشور کره چقدر محبوب است. مرغ سوخاری در این کشور با روش متفاوتی طبخ می‌شود شاید به همین دلیل است که مردم می‌گویند مرغ‌های سوخاری کره‌ای بسیار خوشمزه‌ تر از مرغ‌های سوخاری آمریکا است. آن‌ها مرغ‌ها را دو بار سرخ می‌کنند و این یکی از رازهای خوشمزگی آن است. نوع دیگری از مرغ سوخاری در این کشور بسیار محبوب است. آن‌ها مرغ‌ها را در سس داغ و شیرین مخصوصی سرخ می‌کنند و از آن ترکیب لذیذ، غذایی بی‌نظیر حاصل می‌شود.

محبوبیت مرغ سوخاری در بین آمریکایی ها

مرغ داغ، مرغ محبوب آمریکایی‌ها است. در نحوه پخت این نوع مرغ سوخاری، گوشت مرغ را با ادویه‌های مختلف و باترمیلک می‌پوشانند و سپس کاملاً سرخ می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید باترمیلک برای بدن بسیار مفید است وبه رفع شدن مشکلات گوارشی کمک می‌کند. جالب است بدانید در پی این محبوبیت در ایالت متحده آمریکا روز مرغ سوخاری هم به تقویم اضافه شده است. به عقیده‌ی آمریکایی‌ها این روز باید به عنوان یکی از تعطیلات جهانی به تقویم تمامی کشورها اضافه شود چون اساساً مردم در هر کشوری مرغ سوخاری می‌خورند و این غذا در تمام کشورهای دنیا محبوب است. روز 6 جولای در تقویم ایالات متحده آمریکا به نام مرغ سوخاری جای گرفته است. همچنین در این روز طرفداران مرغ سوخاری با مرغ‌های سوخاری خود به پیک‌ نیک می‌روند و این روز را در طبیعت جشن می‌گیرند. آمریکایی‌ها معتقدند تردی مرغ سوخاری خوردن این غذا را لذت بخش‌تر کرده‌است زیرا این غذا از حالت بافت ساده مرغ جدا شده‌است. پس نتیجه می‌گیریم یکی از دلایل محبوبیت بیش‌ از حد این غذا می‌تواند تردی آن باشد.

مرغ سوخاری در سنگاپور

نوع مخصوصی از مرغ‌های سوخاری در سنگاپور است. غذایی که بسیار مقرون به صرفه است. این نوع مرغ سوخاری را با سس سویا تهیه می‌کنند، به این صورت که گوشت مرغ را در سس سویا غلطانده و سپس آن را سرخ می‌کنند. طعم این نوع مرغ بی نظیر است. مرغ سوخاری در نقاط دیگری از جهان هم بسیار پرطرفدار است. این غذای سالم اینقدر محبوب است که در سراسر دنیا در انواع بسیار زیادی طبخ می‌شود و همواره از آن استقبال می‌شود.

جمع بندی 

ما سعی کرده‌ایم در رستوران‌های زنجیره‌ای چاکوچ به بهترین نحو ممکن تمامی مواردی که در بالا ذکر شد و محبوبیت مرغ سوخاری را صد چندان کرد، در نظر بگیریم. فقط با یک بار دیدن، چشیدن و بوییدن مرغ سوخاری چاکوچ متوجه این موضوع خواهید شد. 

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر