فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

مرغ سوخاری انتخابی هوشمندانه

در دنیای مدرن امروز و این جهان ماشینی، اشخاص نمی‌توانند وقت زیادی را صرف آشپزی کنند. همان‌طور که می‌دانید آشپزی کردن بسیار وقت‌گیر و سخت است؛ پس ترجیح اکثر مردم بر این است که غذای مورد نیاز خود را از بیرون تهیه کنند. فست‌ فود بهترین انتخاب است اما آن‌ها ترجیح دیگری هم دارند. سلامتی برای تمام جوامع بشری حرف اول را می‌زند؛ پس آن‌ها در پی غذاهایی هستند که سالم، خوشمزه، تازه و سریع باشند. در بین فست فودها چندین گزینه وجود دارد، پیتزاهایی که پر از پنیر و مخلفات ناسالم هستند، ساندویچ‌های پر حجم با مخلفاتی مثل سوسیس و کالباس و یا فست فودهای سالمی که از نظر تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن و گاهی حتی حفظ رژیم غذایی مناسب بهترین انتخاب به شمار می روند.

مرغ سوخاری  انتخابی هوشمندانه و سالم‌ترین فست فود

در این بین  مرغ های سوخاری مناسب‌ترین و سالم‌ترین فست فود هستند.غذایی محبوب و پرطرفدار که سرشار از مواد مغذی است. مرغ، گوشتی کم‌چرب است که پروتئین مورد نیاز بدن انسان را تامین می‌کند. مقدار کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، آهن، سدیم، روی و نیاسین تا حدی چشم‌گیر است. گوشت مرغ سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز بدن و مواد معدنی است. ویتامین B موجود در مرغ به جلوگیری از اختلالات پوستی کمک می‌کند. ویتامین B تاثیرات شگرف دیگری بر بدن انسان دارد. اگر شما به صورت متناوب این ویتامین را مصرف کنید، بدن شما در برابر استرس و سندرم کاهش حافظه مقابله می‌کند. نکته‌ی جالب دیگر این است که ویتامین B می‌تواند باعث افزایش تمرکز افراد در تمامی سنین مختلف شود. به گفته و تحقیق متخصصان تغذیه، مصرف متعادل مرغ می‌تواند بیماری‌های روانی مرتبط با سن همانند بیماری آلزایمر را به تاخیر بیاندازد. ویتامین D موجود در مرغ جذب کلسیم و تقویت استخوان را بهبود می‌بخشد. ویتامین A در تقویت بینایی تاثیر به‌سزایی دارد. آهن موجود در گوشت مرغ به از بین بردن کم خونی و تشکیل هموگلوبین کمک می‌کند. گوشت مرغ همچنین تاثیرات خوب و به‌سزایی بر قلب و عروق می‌گذارد و سلامت قلب شما را حفظ می‌کند. متخصصان تغذیه طی تحقیقات به‌عمل آمده به این نیتجه رسیده‌اند که مصرف متناوب و به‌ اندازه‌ی گوشت مرغ در طول هفته به کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول بدن انسان کمک زیادی می‌کند؛ و حتی مشکلات قلبی عروقی مانند سکته‌ی مغزی و یا حملات قلبی را کاهش می‌دهد.

فواید مرغ سوخاری مجموعه چاکوچ

یکی از فوایدی که گوشت مرغ دارد جلوگیری نسبی از پوکی استخوان است. پروتئین موجود در مرغ به مبارزه با کاهش تراکم استخوان کمک می‌کند. تحقیقات بسیار زیادی انجام شده که نشان می‌دهد مقدار چربی سینه‌ ی مرغ صفر درصد است و در نتیجه برای بیماران قلبی بسیار توصیه می‌شود. همان‌طور که گفته شد، مرغ سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم و فسفر است که آن‌ها نیز برای حفظ سلامت قلب و عروق لازم هستند. چاکوچ برای مشتریان عزیزی که به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند فیله‌های استریپس این مجموعه را پیشنهاد می‌کند. در مجموعه چاکوچ مرغ‌ها به بهترین نحو ممکن و سالم‌ترین شیوه‌های روز دنیا طبخ می‌شوند. مرغ سوخاری در مجموعه چاکوچ با کم‌ترین مقدار روغن، با بهترین طعم‌دهنده‌های طبیعی تهیه و توزیع می‌شود. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به یک رستوران رفته باشید و مرغ سوخاری سفارش داده‌اید و مشاهده کردید که روغن موجود در ظرف شما بسیار زیاد است و این منظره برای شما آزاردهنده بوده‌ است. اما شما چنین اتفاقی را در شعب سوخاری چاکوچ تجربه نخواهید کرد. مجموعه ما با رعایت کامل نکات بهداشتی مرغ‌ ها را در طعم‌های مختلف و به سالم‌ترین نحو ممکن پخته و سرو می کند.

فواید مرغ سوخاری مجموعه چاکوچ

تناسب اندام با مرغ سوخاری

یک از سوالاتی که همیشه در ذهن اشخاص به‌وجود می‌آید این است که محصولات سوخاری مانند مرغ سوخاری، پیاز سوخاری و… مانعی برای رژیم غذایی آن‌ها است یا خیر؟ به منظور شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به این سوال شما عزیزان، این مجموعه به اطلاع  می‌رساند که انواع غذاهای سوخاری از روغن‌ بسیار داغ، تازه و بدون پالم پخته می‌شود. این موضوع باعث جذب کم‌تر روغن در غذای مورد نظر شما عزیزان می‌شود و اختلالی در روند رژیم غذایی شما و تناسب اندامتان ایجاد نمی‌کند. چاکوچ همواره از روغن‌های بی‌ضرر و مناسب استفاده می‌کند، زیرا سلامتی شما برای ما بسیار حائز اهمیت است. رژیم غذایی مناسب یعنی ایجاد کردن سلامت بدن و روح که شما با تغذیه‌ای مناسب می‌توانید به آن دست پیدا کنید. می‌دانیم که رژیم غذایی مناسب و تغذیه اصولی حتی می‌تواند به روحیه خوب شما نیز کمک کند. به تعریفی می‌توان گفت روح سالم و شاداب می‌تواند در مواردی نتیجه‌ی تغذیه‌ی سالم و اصولی شما باشد. برای اینکه بدنی سالم داشته باشیم به پروتئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و… که در ابتدای مقاله اشاره کردیم نیاز داریم.

جلوگیری از سرطان

یکی از نکاتی که حتما برای شما مهم و جالب است را بازگو می‌کنیم. مهم‌ترین بخشی که گوشت مرغ را از سایر گوشت‌ها مانند گوشت قرمز، ژامبون و یا… متمایز می‌کند این است که از شما در برابر خطر ابتلا به سرطان محافظت می‌کند. خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در اثر مصرف سایر گوشت‌ها وجود دارد اما نیاسین موجود در گوشت مرغ باعث جلوگیری از سرطان می‌شود. خوردن مرغ سطح سروتونین مغز را افزایش می‌دهد که این هورمون باعث ایجاد احساس خوب و به‌وجود آمدن خلق‌وخوی خوب در شما می‌شود.

جلوگیری از سرطان

تازگی با چاکوچ

از علائمی که نشان‌دهنده گوشت مرغ تازه است رنگ و بوی آن است. گوشت ناسالم را حتی از بوی نامطبوع آن و رنگ آن می‌توان تشخیص داد. در مجموعه چاکوچ از سالم‌ترین مرغ‌ها استفاده می‌شود که تمامی آن‌ها کشتار همان روز هستند. با چشیدن طعم لذیذ مرغ‌های سوخاری چاکوچ، بوییدن رایحه مطبوع آن و دیدن ظاهر خوش رنگ آن پی به تازگی مرغ‌های طبخ شده در مجموعه ما می‌برید. در سراسر دنیا و در تمام جوامع بشری غذاهای بسیار متنوعی با گوشت مرغ طبخ می‌شوند. در کشور ما نیز غذاهای ایرانی بسیاری را با گوشت مرغ می پزند، غذاهایی بسیار لذیذ ولی بسیار پر حجم و سنگین که هضم آن‌ها دشوار است؛ زیرا غذاهای ایرانی با برنج سرو می‌شوند. مرغ سوخاری از جمله غذاهای سبکی است که هضم آن بسیار راحت است. به همین دلیل است که مرغ سوخاری در سراسر دنیا به عنوان محبوب ترین غذاها معرفی می شود.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر