فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

از مرغ سوخاری کرمانشاه تا غذاهای محلی

مرغ سوخاری کرمانشاه از آن دسته غذاهایی است که کمتر پیش میاید که کسی آن را رد کند. مرغ سوخاری شهر کرمانشاه علاوه بر این که عطروطعم خوشمزه‌ای دارد یک غذایی با کالری بالا نیز محسوب می‌شود. مرغ کنتاکی در شهر کرمانشاه طرفداران زیادی پیدا کرده و جایگاه خاصی در میان غذاها و رستورانهای کرمانشاه برای خود باز کرده است. مرغ سوخاری همراه با سس و سیب‌زمینی سرخ شده یک ترکیب عالی است. مرغ کنتاکی نسبت به سایر فست‌فودها سالم‌تر نیز است چراکه گوشت مرغ قابل‌مقایسه با کالباس و سوسیس نیست. اکثر افراد فکر می‌کنند چاکوچ منوی محدودی دارد چون در ابتدا با نام جوجه سوخاری در بین مردم معروف شده بود و همه پکیج‌ها یک جوجه سوخاری کامل، سیب‌زمینی، نان سیر، سالاد کلم و سس با دو طعم چیلی و کچاپ مخصوص را شامل می‌شدند ولی امروزه چاکوچ منوهای متنوعی دارد و همه مدل پکیج را شامل می‌شود باتوجه‌به علاقه و ذائقه خود می‌توانید پکیج مدنظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

مرغ سوخاری کنتاکی

مرغ سوخاری کنتاکی کرمانشاه کجا بخوریم؟

اگر شما ساکن شهر کرمانشاه هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید حتماً یکبار به رستوران مرغ سوخاری کنتاکی چاکوچ بروید و طعم ترد و خوشمزه آن را تجربه کنید.
برای جستجوی بهترین مرغ سوخاری کرمانشاه به صفحه شعب مرغ سوخاری مراجعه کنید و در آنجا می‌توانید آدرس و شماره تماس شعبه چاکوچ را پیدا کنید و به آنجا مراجعه کنید یا سفارش دهید تا برایتان ارسال شود.
چاکوچ کرمانشاه بهترین و باکیفیت‌ترین برند مرغ کنتاکی در این استان است و خاطرات خوش شما از این سفر را بیشتر می‌کند.

تاریخچه شهر کرمانشاه

کرمانشاه مرکز استان کرمانشاه بود و یکی از کلان‌شهرهای ایران تلقی می شود. شهر کرمانشاه از لحاظ موقعیت جغرافیایی در بین رشته‌کوه زاگرس قرار دارد ازطرف شمال به کوه فرخشاد، از شمال باختری به طاق‌بُستان و از طرف جنوب به سفید کوه منتهی می‌شود. اگر بخواهیم آب‌وهوای این شهر را بررسی کنیم باید بگویم که آب‌وهوای معتدل کوهستانی دارد.
کرمانشاه نیز جزو آن دسته از شهرهایی است که در طول تاریخ نامش تغییر پیدا کرده ابتدا کاسیها بوده سپس نام‌های کامبادن، کارمیسین، کارمیشین، کرمینشان را گرفته ودر نهایت کرمانشاه نام‌گذاری شده است. کرمانشاه یکی از شهرهای باستانی ایران است و قدمت آن به 8-12 هزار سال پیش برمی‌گردد. این شهر کوه‌های زیادی را در داخل و اطراف خود جای‌داده است بیستون، کوه فرخشاد ، پرآو ، کوه میوله و سفیدکوه.
مردم شهر کرمانشاه به زبان کردی و فارسی کرمانشاهی صحبت می کنند اما عده‌ای از مردم به زبان کردی با گویش‌های سنجابی ، زنگنه ، سورانی و لکی حرف می زنند. این شهر کارخانه های زیادی نیز دارد از جمله می توان به ، پالایشگاه کرمانشاه، پالایشگاه نفت آناهیتا، مجتمع پتروشیمی کرمانشاه، کارخانه سیمان غرب، کارخانه سیمان سامان، کارخانه‌ی اسید سیتریک کرمانشاه اشاره کرد از این رو این شهر هم مثل کلان شهر های دیگر در فصل هایی از سال با مشکل الودگی هوا روبه رو می شود.

آداب و فرهنگ مردم شهر کرمانشاه

فرهنگ شهر کرمانشاه بسیار غنی است و مردمان این شهر همیشه در تلاش‌اند فرهنگ و اصالت این شهر را حفظ کنند و همین فرهنگ اصیل باعث شده هرسال گردشگران زیادی این شهر را برای سفر انتخاب کنند. مرمان این شهر بسیار خون‌گرم و میهمان‌نواز هستند. لباس مردم کرمانشاه متفاوت و خاص است و همین علت باعث شده که شهرتی جهانی پیدا کند در لباس خود اکثراً از زیورآلات نیز استفاده می‌کنند.
از گذشته تا کنون ایل‌های گوناگونی در این شهر زندگی کردند: ایل کلهر، سنجابی، جاف، ترکاشوند، زنگنه و قلخانی. در ادامه به بررسی چند تا مراسم خاص این شهر می پردازیم:
• شال درکی
در این مراسم جوانان و کودکان شب عید در پشت‌بام آتش روشن می‌کنند و جشن می‌گیرند و سپس از پشت بام از سوراخ ها شال آویزان می‌کنند و می گویند که پر شالمان را نسوزانی یعنی شال را خالی برنگردان و صاحب‌خانه به عنوان عیدی آجیل، هدیه، پول در آن قرار می دهد.
• گرزان
این یک نوع بازی هست در این بازی دایره‌ای بر روی زمین می کشند و چند نفر درون دایره قرار می‌گیرند و 2 نفر بیرون دایره می‌ایستند و با چوبی که در دست دارند سعی می‌کنند با گرز خود به افراد درون دایره بزنند و هر کدام از افراد سعی می کنند از منطقه خود خارج نشوند.

مرغ سوخاری کنتاکی

مرغ کنتاکی و غذاهای محلی شهر کرمانشاه، کدام بهتر است؟

• دنده کباب
این غذای خوش عطر و خوش مزه شبیه شیشلیک است. از دنده کباب استفاده می‌شود و غذای معروفی است می‌توانید در اکثر رستوران ها پیدا کنید.
• خورش خلال
این غذا یک غذای مجلسی و خاص شهر کرمانشاه می‌باشد. خورش خلال با گوشت گوسفندی، روغن، گلاب، خلال بادام، زرشک، رب گوجه فرنگی تهیه می شود.
• اش عباسعلی
همانطور که در بالا هم اشاره شد شهر کرمانشاه یک شهر کوهستانی محسوب می شود و آب‌وهوای سردی دارد مردم کرمانشاه انواع آش ها را می پزنند و یکی از معروف‌ترین آش های انها آش عباسعلی است. پیشنهاد ما این است که به جز غذاهای محلی ، حتما مرغ سوخاری کنتاکی چاکوچ کرمانشاه را تجربه کنید.

مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر کرمانشاه

چون شهر کرمانشاه شهر باستانی محسوب می شود مکان های گردشگری و تاریخی زیاد دارد در ادامه به بررسی چند تا مکان می پردازیم.
• طاق بستان
در شمال غربی این شهر قرار دارد این مکان مجموعی‌ای از سنگ نوشته هست همچنین در این مکان چشمه نیز وجود دارد این مکان متعلق به دوره ساسانی است.
• طاق گرا
به طاق گرا تاق شیرین نیز گفته می شود به وسیله این طاق فلات ایران به بین النهرین ارتباط داده شده است.
• باغ گل ها
باغ گل‌های کرمانشاه یکی از بزرگ‌ترین باغ گل‌های ایران می باشد که در آن ۴ هزار گونه گیاهی و نیز ۴ باغ گل‌های ایرانی، ژاپنی، فرانسوی و ایتالیایی وجود دارد.

مرغ سوخاری کنتاکی

جمع بندی نهایی مرغ سوخاری در کرمانشاه

اگر به شهر کرمانشاه سفرکرده‌اید یا ساکن این شهر هستید و می‌خواهید یک وعده غذایی سالم رستورانی را امتحان کنید، پیشنهاد ما، مرغ سوخاری چاکوچ است تا لذت خاطره خوش سفر شمارا بیشتر کند.

آدرس مرغ سوخاری کنتاکی چاکوچ کرمانشاه: کوی نوبهار کوچه 106

تلفن مرغ سوخاری کرمانشاه: 08338374491

اینستاگرام چاکوچ کرمانشاه: chukouch_kermanshah@

چاکوچ برند مشترک دانیال زرگان و بابک بختیاری است که در سراسر ایران و جهان شعبه دارد و در حال گسترش روزافزون به دلیل کیفت، نوآوری و تنوع در محصول است.

1.5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر