فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

همراه با مرغ سوخاری چی سرو کنم؟

برای شام مرغ درست می کنید و نمی دانید با مرغ سوخاری چه چیزی سرو کنید؟ مرغ آبدار روکش شده و سوخاری ترد وقتی با مخلفات مناسب سرو شود طعم بهتری پیدا می کند!
بنابراین اگر می خواهید بفهمید با مرغ سوخاری چه چیزی سرو کنید، این لیست از بهترین مخلفات برای مرغ سوخاری را ببینید! و همچنین دستور سالاد کلم را که یکی از پر طرفداران مرغ سوخاری است را اضافه کرده ایم. هنگام خوردن مرغ، باید بر اساس نحوه پخت مرغ آن را با سبزیجات جفت کنید. برای مرغ سوخاری، سبزیجاتی را انتخاب کنید که سبک تر هستند؛ مانند بروکلی بخارپز، ذرت، گل کلم کبابی یا حتی کلم. اگر می خواهید همه چیز را سبک و متعادل نگه دارید، یک سالاد فصل را انتخاب کنید!

سوخاری

بهترین  مخلفات با مرغ سوخاری کدام است؟

سیب زمینی سرخ شده

برای من سیب زمینی سرخ شده غذای جانبی آسان است. فقط آنها را بشویید و در فر یا سرخ کن قرار دهید تا پخت شما تمام شود. سیب زمینی های پخته شده خود را با خامه ، پنیر چدار، بیکن و پیازچه پر کنید.
و این حداقل تلاش سیب زمینی هایی را به شما می دهد که از بیرون ترد و از داخل کرکی و لطیف هستند. اگر می‌خواهید می‌توانید چاشنی‌ها را اضافه کنید و سیب‌زمینی پخته‌ای فانتزی درست کنید، اما حتی اگر تنها کره را اضافه کنید، خوشمزه هستند.

پوره سیب زمینی

پوره سیب زمینی یک غذای جانبی کلاسیک است که تقریباً با هر غذایی از جمله مرغ سوخاری ست می شود! نرم و کره ای هستند و یک غذای راحت و بسیار خوشمزه است.
پوره سیب زمینی برای مرغ سرخ شده بسیار مناسب است زیرا بافت خامه ای آن با مرغ ترد تضاد دارد و طعمی عالی دارد. چه پوره سیب زمینی سنتی درست کنید و چه آن را در زودپز درست کنید، همیشه یک غذای جانبی است.

ذرت

ذرت بهترین غذای جانبی تابستانی است و شما می توانید آن را به روش های مختلف درست کنید! آن را روی گریل بپزید، در قابلمه فوری درست کنید، در حالی که هنوز داخل پوسته است، آن را در سرخ کن یا مایکروویو قرار دهید.
البته ذرت زمانی بهترین است که تازه چیده شده و از مزرعه محلی خریداری شود. می توان آن را با کره و سیر آغشته کرد و مقداری نمک روی آن اضافه کرد.

لوبیا سبز

لوبیا سبز یکی دیگر از غذاهای جانبی فوق العاده آسان برای مرغ سوخاری است. تهیه لوبیا سبز معمولاً 5 دقیقه طول می کشد، اما اگر بتوانید این سبزی را کمی بیشتر بپزید، مزه آن را حتی باورنکردنی تر می کند. آنها را به مدت 2 ساعت بپزید تا لوبیا سبز لطیف تر با آب آن تراوش کند!

سالاد بروکلی

این سالاد آماده برای سرو با مرغ سرخ شده عالی است. می توانید همه چیز را در اوایل روز آماده کنید، بنابراین وقتی زمان سرخ کردن مرغ فرا رسید، لازم نیست کار دیگری انجام دهید.
بعلاوه، اجازه دهید با آن روبرو شویم، مرغ سرخ شده دقیقاً سالم نیست. بنابراین سرو کردن سالادی با آن که هم خوشمزه و هم برای شما خوب باشد ایده خوبی است! سالاد بروکلی دارای بافت ترد بسیار خوبی است که با مرغ هماهنگ می شود.

سالاد سیب زمینی

سالاد سیب زمینی یکی دیگر از سالادهای سنتی است که به خوبی با مرغ سوخاری هماهنگ می شود. حتی قبل از شروع مرغ، سیب زمینی و تخم مرغ را بجوشانید و سالاد سیب زمینی شما آماده خوردن خواهد بود. من سالاد سیب زمینی با مرغ ترد طعم شگفت انگیزی دارد.

سالاد کلم

سالاد کلم یک غذای جانبی ساده و با طراوت برای مرغ پیشنهاد می شود. کلم و هویج ترد با یک سس ترکیب می شوند که شیرین و کمی تند است.
فرقی نمی‌کند از سس سنتی‌تر مبتنی بر سس مایونز یا از راه‌های مبتنی بر سرکه استفاده می‌کنید، سالاد کلم راهی عالی برای کامل کردن غذای مرغ سوخاری است. طراوت، ترد و تند که با مرغ سوخاری غنی و خوش طعم کاملاً هماهنگ شده است.

طرز تهیه سالاد کلم

این سالاد کاملی است که در 20 دقیقه آماده می شود.
برای سالاد کلم
کلم – ترکیبی از کلم سبز و قرمز برای افزودن تنوع در رنگ و همچنین طعم. اگرچه این دو شبیه به هم هستند، کلم قرمز کمی شیرین تر است.
هویج – هویج طعم ملایم و ترد زیادی به این سالاد می دهد.
پیازچه– در این سالاد کلم از هر دو قسمت سفید و سبز پیاز استفاده شده است.
فلفل دلمه ای قرمز – می توانید از فلفل دلمه ای نارنجی نیز استفاده کنید که طعمی مشابه دارد.
تربچه – تربچه های نازک برش خورده یک لقمه خوشمزه به سالاد اضافه می کنند.
سبزیجات تازه – ترکیبی از جعفری و شوید طعم این سالاد را بهتر می کند.
خلال بادام برشته شده – می توانید به راحتی خودتان برشته کنید یا یک بسته را از فروشگاه بخرید.
سالاد را آماده کنید. کلم، سبزیجات، بادام سوخاری را در یک کاسه بزرگ ترکیب کنید. با نمک و سماق مزه دار کنید. اجازه دهید سالاد حداقل 30 دقیقه استراحت کند تا طعم ها با هم مخلوط شوند. سرد سرو کنید.

پکیج مرغ سوخاری

چرا در کنار مرغ سوخاری مخلفات لازم است؟

مرغ سوخاری بدون شک مورد علاقه افراد در هر سنی است. لایه بیرونی ترد و گوشت درونی آبدار و لطیف آن همیشه یک غذای باورنکردنی است؛ و از آنجایی که مرغ سوخاری آسان و سریع آماده می شود، به یک غذای اصلی محبوب در بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است.
با این حال، مرغ سرخ شده به یک همراه نیاز دارد تا از نظر طعم و بافت واقعاً عالی سرو شود. می‌توانید مرغ سوخاری را با مخلفات سرخ‌شده همراه کنید تا حس ترد را تقویت کنید، یا می‌توانید آن را با پوره سیب‌زمینی برای لقمه‌ای نرم و پف‌دار در کنار مرغ ترد سرو کنید.
تمام مخلفات این لیست بهترین گزینه برای افزودن به مرغ سرخ شده ترد و خوش طعم هستند. امیدواریم از این لیست از مخلفات برتر برای سرو با مرغ سوخاری لذت برده باشید.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر