فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

شام سریع برای کودکان با مرغ

مرغ یک گزینه عالی برای غذای بچه ها است. سریع، پخت آسان و سالم است. ارائه ایده های جدید برای شام کودکان اغلب سخت است. بنابراین اگر به مقداری الهام نیاز دارید، دیگر به دنبال آن نباشید. ما چندین مورد از دستور العمل های مرغ را انتخاب کرده ایم که بچه های شما بارها آن را درخواست خواهند کرد. در حالی که همه بچه ها دوست داشتنی هستند، غذا دادن به اکثر آنها بسیار دشوار است. همه ما می دانیم که آنها چقدر می توانند با غذای خود حساس باشند! آیا به دنبال دستور العمل‌های فوق‌العاده مرغی هستید که بچه‌های شما واقعاً بخورند ؟ دستور العمل های شگفت انگیز شام مرغ که بچه ها دوست خواهند داشت.  با این دستور العمل ها دیگر مجبور نخواهید بود با مرغ بی مزه سر و کار داشته باشید مطمئن باشید که مورد تایید بچه ها هستند؛ در همه این غذاها از مرغ به عنوان ماده اصلی استفاده می شود، تحت تاثیر قرار دادن بچه ها با غذا کار پیچیده ای نیست. این لیست غذاها آنقدر بهشتی هستند که هیچ بچه یا بزرگسالی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

 شام سریع برای کودکان با مرغ

ناگت مرغ خانگی

با افزودن سس مخصوص و سبزیجات این ترکیب را برای کودکان تان، دلچسب کنید و در عین حال جایزه بهترین والدین را برنده شوید. ناگت های مرغ خریداری شده در فروشگاه به طور غیرقابل انکاری خوشمزه هستند. اما همه ما می دانیم که این غذای فرآوری شده ناسالم است. خوشبختانه، با این دستور العمل آسان، می توانید نسخه بسیار مفیدتری را در خانه درست کنید.

  • مرغ را در غذاساز بریزید و هم بزنید تا مرغ چرخ شود. سپس ادویه ها، نشاسته ذرت و آب را اضافه کنید. تا زمانی که ترکیب شوند عمل کنید.
  • با پیمانه 1-1/2 قاشق غذاخوری مخلوط مرغ را در دست به شکل مستطیل در آورید و روی سینی کاغذ مخصوص فر قرار دهید و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید.
  • تقریباً 3-4 فنجان روغن نباتی را در ماهیتابه یا سرخ کن عمیق گرم کنید.
  • هر ناگت را در آرد بغلتانید تا پوشانده شود، سپس داخل تخم‌مرغ و در آخر آن را با پودر نان بپوشانید. در روغن حدود 6-8 دقیقه سرخ کنید.

ناگت مرغ خانگی

مرغ سوخاری

کدام بچه ای مرغ سوخاری را دوست ندارد؟ در حالی که این غذای مورد علاقه هر کودکی است، باید مراقب چاشنی ها باشید. افزودن بیش از حد ادویه جات فقط آنها را ناامید می کند. آنها را با پوره سیب زمینی ، سالاد، یا سبزیجات برشته سرو کنید.

  • تکه های مرغ را در یک ظرف بزرگ قرار دهید؛ روغن زیتون، سرکه سفید، نمک دریا، فلفل سیاه و قرمز، پاپریکا ادویه کاری، پودر سیر و ماست کم چرب را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. روی ظرف را با نایلون بپوشانید و برای یک شب در یخچال قرار دهید.
  • ماهیتابه را با 3-4 فنجان روغن پر کنید و آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. تکه های مرغ را خارج کرده و با مخلوط آرد سوخاری را آغشته کنید (اضافه آن را تکان ندهید).
  • تکه های مرغ را داخل روغن بریزید و بگذارید بپزد تا طلایی شود و با احتیاط بچرخانید.
  • تکه های مرغ را بردارید و در یک بشقاب بزرگ که با دستمال کاغذی پوشانده شده قرار دهید. آنها را به مدت تقریباً در فر قرار دهید. 10 دقیقه.
  • اجازه دهید تا برشته شوند و بپزد، بلافاصله با سس و سبزیجات سرو کنید.

مرغ سوخاری

پاستا پنه الفردو

یکی از بهترین گزینه هایی که کودک شما آن را رد نمی کند، شامی است که به حداقل زمان پخت و پز  و  تمیز کاری نیاز دارد. پاستا آلفردو، یک غذای ماکارونی ایتالیایی است که با استفاده از ماکارونی تازه، سبزیجات، تکه‌های مرغ همراه با کره، خامه و پنیر درست می‌شود. همانطور که پنیر ذوب می شود، یک سس پنیر خامه ایجاد می شود که روی پاستا را می پوشاند. بدون شک یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین غذاهای محبوب بچه ها است که در خانه تهیه می شود. پاستا با سس خامه ای، یکی از وعده های غذایی مورد علاقه برای بچه ها خواهد شد!

  • مقداری کره در تابه آب کنید. تکه های مرغ را اضافه کرده و تفت دهید. سپس پونه کوهی، ریحان، نمک و فلفل را اضافه کنید و 8 تا 10 دقیقه تفت دهید. بعد از اینکه مرغ نرم و پخته شد، آن را در بشقاب بریزید و کنار بگذارید.
  • در همان ماهیتابه دوباره کره را اضافه کنید. پس از آب شدن سیر خرد شده را اضافه کرده و تفت دهید. بعد از اینکه نرم شد، نیمی از آرد را اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس بقیه آرد را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. شیر را کم کم اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا گلوله نشود. با شروع غلیظ شدن سس، پونه کوهی، ریحان، نمک و فلفل را اضافه کنید. به خوبی مخلوط کنید. سپس پنیر پارمزان را اضافه کنید و هم بزنید تا آب شود.
  • یک کاسه بردارید و پاستا پنه پخته شده را به آن اضافه کنید. سپس سس را روی پاستا بریزید. سپس تکه های مرغ را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. پنیر پارمزان را اضافه کنید و برای تزئین جعفری تازه را اضافه

کنید.

چگونه کودکان را به تغذیه سالم تر برسانیم؟

والدین همیشه می خواهند بدانند که چگونه کودکان را به تغذیه سالم تر وادار کنند. اگر می‌خواهید بچه‌هایتان سالم‌تر غذا بخورند، در واقع باید همیشه غذاهای متنوعی بپزید. گوشت مرغ، یک غذای ارزشمند برای رشد است، انرژی، پروتئین قابل هضم، ویتامین های گروه B و مواد معدنی مانند آهن، روی و مس را فراهم می کند.. مرغ می تواند یک غذای اصلی، خوشمزه و سرشار از پروتئین در رژیم غذایی فرزند شما باشد.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر