فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

مکان مناسب برای راه اندازی فست فود..

یکی از عوامل مهمی که در راه اندازی فست فود باید به آن بپردازید، انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی فست فودتان است. اگر میخواهید در این مورد انتخاب درست و موفقیت آمیزی داشته باشید باید چندین مورد را رعایت کنید و دقتتان را بالا ببرید.

در راه اندازی فست فود عواملی همچون، جای پارک مشتری، موقعیت مکانی مناسب، در شاهراه یا مکانی پر جمعیت بودن، دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی، مناسب از نظر فضا، موقعیت های خاص همچون فود کورت یا غیره

وجود دارند که اگر هرکدام از این موارد تا جایی که امکان هست رعایت نشوند، ممکن است دچار مشکل و بحران شوید. اما جای نگرانی نیست. در این مقاله همراه ما باشید تا اصول انتخاب درست مکان یا لوکیشن فست فودتان را یاد بگیرید.

سلیقه مشتریانتان را میدانید؟..

برای شروع مطمئن شوید مشتریان شما چه کسانی هستند؟ فراموش نکنید که باید مکانی را انتخاب کنید که پر جمعیت باشد و راه رفت و آمد زیاد باشد. آیا منطقه ای که برای راه اندازی فست فودتان در نظر گرفته اید، منطقه ی شلوغ و پرجمعیتی هست؟ آیا شرکت ها و فروشگاه های زیادی دارد؟ آیا افرادی که در آن اطراف زندگی میکنند یا رفت و آمد دارند، طرفدار فست فود هستند؟ آیا فست فود های دیگری در آن اطراف مشاهده میکنید؟ و موارد بسیار دیگر…

باید حتما تحقیق کنید تا به جواب سوالات برسید، دقت کنید که هر یک از این موارد باعث پیشرفت هرچه بیشتر برند فست فود شما میشود.

محل های عبور عابر پیاده و پارکینگ ها

همانطور که میدانید محل های عبور آبر پیاده و پارکینگ ها نقش به سزایی در روند پیشرفت فروش فست فود شما دارد. میزان تراکم هرچه بیشتر عابرین پیاده و وجود پارکینگ های اطراف محل فست فود شما بسیار موثر هستند. این تراکم جمعیت را شما میتوانید در نزدیکی پاساژ ها، مراکز خرید و فروشگاه ها. مجتمع های تجاری و موقعیت مکانی مرکز شهر، اداره ها و دانشگاه ها جزو نکات مهم کلیدی در انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی فقست فود شما هستند. همچنین میزان شلوغی و جمعیت زیاد این مکان هارا در طول هفته و آخر هفته ها بسنجید، این راه نیز به شما کمک به سزایی در انتخاب مناسب مکان فست فودتان میکند.

هزینه اجاره یا خرید مکان مناسب..

قطعا باید قبل از راه اندازی فست فود دلخواهتان هزینه های تمامی موارد و مراحل را از قبل پیش بینی و برنامه ریزی کنید. یکی از این موارد مهم هزینه ی خرید و یا اجاره ی مکان مورد نظر برای راه اندازی فست فودتان است. هرچه هزینه ی اجاره یا خرید این مکان ارزان تر باشد به نفع شما خواهد بود اما در نظر داشته باشید که این موضوع نباید بر روی روند فروش و پیشرفت شما تاثیر بگذارد. چرا که اصلی ترین هدف شما مقدار فروش و پیشرفت هرچه بیشتر در این مورد است. برای اینکه از نظر قیمت اجاره یا خرید ملک برای فست فودتان دچار مشکل نشوید، میتوانید با مشاورین متخصص تیم ما در ارتباط باشین تا در این راه همراه شما باشند و در انتخاب تصمیم درست به شما کمک کنند.

شناخت افراد سودجو..

هنگام انتخاب مکان ممکن است افراد سودجو نگاه و دید شمارا به سمتی ببرند که این مکان از هر نظر که فکرش را میکنید فوق العادست و این بهترین انتخاب شماست، اما حتما در نظر داشته باشید که باید تمامی موارد ریز و درشت را بررسی کنید تا بعدا هزینه ی اضافی مانند تامیرات و غیره برای شما نداشته باشند. برای حل این مسئله میتوانید از دیگر فست فود های آن محل یا اطرافتان سوال کنید و تحقیقات خود را انجام دهید. و فراموش نکنید که یک متخصص در این راه نیاز دارید تا از تخصص ایشان استفاده کنید برای انتخاب هرچه بهتر مکان فست فود دلخواهتان. متخصصین تیم ما آماده ی خدمت به شما هستند.

عقد قرارداد مکان فست فود..

حال که مکان مورد نظرتان را انتخاب کردید، نوبت به بستن قرارداد رسیده است. قبل از بستن قرارداد مطمئن شوید که تمامی موارد را در نظر  گرفته اید و از تمامی جوانب آگاه هستید. بهتر است در این مورد حتما با یک متخصص مشورت کنید. مواردی که ممکن است با آن ها روبرو شوید از جمله، حق فسخ(به عنوان مثال صاحب ملک میتواند اجاره خانه را فسخ کند)، نقل مکان(صاحبخانه ممکن است خانه ی دیگری را به شما اجاره دهد)، هزینه های مالی را فراموش نکنید(هزینه های تعمیر یا هزینه های پرداختی مانند قبوض عقب افتاده) و مواردی از این قبیل که دقت زیادی باید به خرج داد تا بعد ها دچار مشکلات نشوید.

در نظر داشتن رقبا..

ممکن است مکانی که برای راه اندازی فست فود انتخاب کردید به دلیل موقعیت مکانی عالی از نظر جمعیت و دیگر مواردی که پیش تر ذکر کردم، پر طرفدار باشد و شما رقبای زیادی داشته باشید، برای اینکه از رقبای خود  پیشی بگیرید، باید مشتریانتان را راضی نگه دارید، باید تمام تلاشتان را کنید تا آنها از غذا و فت فود شما راضی باشند تا مشتری ثابت شما شوند. در این صورت میتوانید باعث موفقیت کسب و کارتان شوید و از رقیب هایتان جلو بزنید.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر