فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم این مطلب را بنویسیم. اگر به شمال تهران رفته اید یا ساکن آنجا هستید و میخواهید تعطیلات آخر هفته را در فست فودهای شمال تهران مرغ سوخاری میل کنید، بهتر است مکانی را انتخاب کنید که هم از نظر کیفیت و هم از نظر فضای مناسب برای میل کردن و هم از نظر حجم محصول و قیمت خیالتان راحت باشد.

از جمله شعب مرغ سوخاری شمال تهران، می توان مرغ سوخاری نیاوران، مرغ سوخاری پاسداران و مرغ سوخاری سعادت آباد را نام برد. همانطور که میدانید، یکی از غذاهای پرطرفدار در فست فودهای شمال تهران مرغ سوخاری بوده که بسیاری از افراد آن را سفارش می دهند. از فست فودهای مشهور و بنام، برند چاکوچ توانسته است به عنوان یکی از قطب های مهم مرغ سوخاری در ایران تبدیل شود. این برند که از زمان تاسیس خود تا به امروز شعبات زیادی در سراسر ایران داشته است، می تواند به دلیل کیفیت بالا، خوش طعم بودن مرغ سوخاری و از همه مهمتر رضایت بالای مشتریان در تمام شهرهای ایران شعبات متعددی داشته باشد. حال اگر شما نیز در شمال تهران ساکنید، و به دنبال یک فست فود معتبر برای خوردن مرغ سوخاری هستید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مرغ سوخاری در شمال تهران

چرا بهتر است مرغ سوخاری چاکوچ بخوریم؟

همه ما تجربه خوردن مرغ سوخاری را در فست فودهای گوناگون داشته ایم، ولی کمتر کسی بوده تا مرغ سوخاری در یک فست فودی که تنها مرغ کنتاکی به مشتریان ارائه می دهد، امتحان کرده باشد. خوردن مرغ سوخاری در چاکوچ یک مزیت بسیار بزرگ برای شما دارد، شما می توانید این غذا را با بهترین طعم در یکی از بهترین فست فودهای شهر خود امتحان کنید. از طرفی در یک مجموعه که تنها یک غذا پخت می شود، تمرکز آشپز بر روی آن غذا بسیار بالا خواهد بود. مجموعه چاکوچ توانسته است در کنار مرغ سوخاری خوش طعم، با افزودن سیب زمینی های معطر، نان سیر و انواع سس های ویژه که متعلق به خود این برند بوده است، از همه نظر توجه مراجعه کنندگان خود را جلب کند.

چرا مرغ سوخاری چاکوچ در شمال تهران پرطرفدارتر است؟

اگر به دنبال جواب این سوال هستید، بهتر است بدانید که روش طبخ مرغ سوخاری به چه صورت بوده است و از همه مهمتر در پخت آن از چه موادی استفاده شده است.

طعم و مزه چاکوچ در حافظه ها می ماند

زمانی که برای اولین بار چاکوچ را امتحان می کنید، طعم لذیذ سیب زمینی ها و مرغ سوخاری شما را سحر می کند. لذت خوردن نان سیر در کنار مرغ سوخاری داغ و ترد می تواند مزه آن را برای همیشه در ذهن شما ثبت کند.

بهره گیری از روش های پخت کشورهای اروپایی و آسیایی

مرغ سوخاری در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از پرطرفدارترین غذاها در بین افراد معرفی می شود. در کشور کره جنوبی برای اینکه مرغ ها مزه دار، ترد و نرم شوند از فرآورده های لبنی چون شیر، ماست، دوغ و انواع ادویه ها استفاده می کنند. غلتاندن تکه های مرغ در ترکیب شیر، ماست و دوغ می تواند به نرم و مغز پخت شدن بافت درونی مرغ سوخاری کمک کند.

استفاده از روغن هایی با ظرفیت گرمایی بسیار بالا

روغنی که برای سرخ شدن تکه های مرغ سوخاری استفاده می شود باید قابلیت این را داشته باشد که در برابر حرارت بالا مقاوم بوده و تغییر شکل ندهد. برای پخت مرغ سوخاری چاکوچ از روغن هایی چون روغن بادام زمینی، روغن کانولا، روغن نباتی و روغن ذرت استفاده می کنند. چرا که این روغن ها قابلیت آن را دارند تا در برابر دمایی بین 350 تا 375 فارنهایت از خود مقاومت نشان دهند و تغییر شکل ندهند.

روغن مورد استفاده در مرغ سوخاری

استفاده از نشاسته ذرت برای ترد شدن مرغ سوخاری

مرغ سوخاری چاکوچ دارای بافتی ترد و کنتاکی بوده است که می توان تنها دلیل آن را استفاده از نشاسته ذرت دانست. در بسیاری از کشورهای آسیایی آرد را با نشاسته ذرت ترکیب کرده و از آن برای پخت مرغ سوخاری استفاده می کنند. نشاسته ذرت این قابلیت را دارد که غذاهای شما را ترد و خوش طعم بکند.

چرا برخی از مرغ های سوخاری سطح تردشان می شکند؟

اگر در فست فودی به غیر از چاکوچ مرغ سوخاری خورده باشید، قطعا با این مشکل مواجه شده اید، که سطح ترد مرغ سوخاری فرو می ریزد و شما نمی توانید به راحتی غذای خود را بخورید. حال چرا این مشکل برای مرغ سوخاری چاکوچ پیش نمی آید؟ برای دانستن پاسخ این پرسش بهتر است بدانید که سرازیر شدن موادی چون تخم مرغ، شیر و آرد در زمانی که مرغ درون روغن قرار می گیرد، سبب به وجود آمدن این مشکل می شود. یکی دیگر از نکات مهمی که سبب شده مرغ سوخاری چاکوچ در همه حال انسجام خود را حفظ کند این است که در هنگام پخت مرغ در روغن به هیچ عنوان نباید مرغ را جابجا کرد، چرا که همین موضوع سبب می شود تا سطح بیرونی مرغ که به آرد آغشته شده است، ریخته شود. بنابراین برای پخت این مرغ سعی می کنند به میزان ارتفاع مرغ، درون ظرف روغن بریزند تا نیازی به جابه جا کردن آن نباشد.

آرد مورد استفاده در مرغ سوخاری

پس

اگر می خواهید مرغ سوخاری چاکوچ را برای اولین بار امتحان کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید برای خرید حضوری به یکی از شعبات مرغ سوخاری چاکوچ در شمال تهران مراجعه کنید. ولی اگر تمایلی به مراجعه حضوری ندارید می توانید به راحتی با مراجعه به سایت چاکوچ به آدرس chukooch.com و با مشخص کردن محدوده خود، مرغ سوخاری خود را به همراه سیب زمینی و نان سیر سفارش داده و در خانه خود در کنار عزیزانتان آن را میل کنید.

2.7/5 - (10 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری کنتاکی در تبریز
بازار تبریز

مرغ سوخاری تبریز جزو غذاهای پرطرف‌دار در شهر تبریز بوده که بعضی از افراد فقط طرف‌دار مرغ سوخاری رستوران‌ها هستند بیشتر