فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن هستند که به منوی غذایی خود مرغ سوخاری را اضافه کنند. مرغ سوخاری نه‌تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز یک غذای پرطرف‌دار است. این غذا از قسمت‌های مختلف مرغ تهیه می‌شود و با استفاده از انواع آردها و مواد دیگر به‌صورت ترد و خوشمزه در می آید. مرغ کنتاکی در بین غذاهای فست‌فودی به‌عنوان سالم‌ترین غذاست، چراکه مواد مضری چون کالباس و سوسیس ندارد و ارزش غذایی و کالری بیشتر نسبت به سایر مواد غذایی دارد.
اگر بخواهیم بهترین مرغ کنتاکی اصفهان را معرفی کنیم چاکوچ از نظر کیفیت، قیمت و تنوع محصولات، بهترین انتخاب است. سوخاری چاکوچ توانسته است به‌عنوان اولین برند در ایران مرغ سوخاری با کیفیت و خوش طعم را به مشتریان خود ارائه کند.

مرغ سوخاری

بهترین مرغ سوخاری اصفهان کجاست؟

بهترین مرغ سوخاری اصفهان از نظر کاربران، برند چاکوچ است که از همه نظر کیفیت خوبی دارد و از نظر قیمت مرغ سوخاری نیز نسبت به دیگر برندها بصرفه تر است. از نظر حجم غذا نیز تنوع زیادی دارد و هر تعداد نفر که باشید، در انتخاب محصول از نظر حجم غذا هم تنوع خوبی دارد.

اگر ساکن شهر اصفهان هستید یا به این شهر زیبای توریستی سفر کرده اید و به دنبال یک رستوان یا فست فود برای یک وعده غذای باکیفیت و سالم هستید، مرغ سوخاری چاکوچ یکی از بهترین گزینه ها است. لذت یک وعده مرغ سوخاری چاکوچ در کنار دوستان وخانواده در اصفهان، خاطره خوش شما از سفر به این شهر زیبا را بیشتر می کند.

اصفهان قدیم

تاریخچه شهر اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ایران بوده و مرکز استان اصفهان نیز می‌باشد. سومین شهر پرجمعیت ایران می‌باشد و در دوره شانزدهم میلادی در هنگام پادشاهی صفویان پایتخت ایران شد. به دلیل وجود بناهای تاریخی زیاد در این شهر شهر اصفهان در بین گردشگران محبوبیت فراوانی دارد و همچنین تعداد زیادی از این بناها به‌عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند.
این شهر به دلیل جاذبه‌های گردشگری و جمعیت زیاد، و وجود صنایع مختلف در این شهر به نصف جهان شهرت پیدا کرده است. از صنایع فعال در اصفهان می‌توان به شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی ایران، فولاد مبارکه، پالایشگاه نفت اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد.
شهر اصفهان از گذشته تا الان اسم‌های مختلفی داشته که در ابتدا در روزگاران قدیم الیهودیه نامیده می‌شد، سپس در دوران ساسانیان اسپهان اسم گرفت و بعداً با نام اصفهان شناخت شد. اصفهان در رتبه نخست جنگل‌سازی کشور است. این شهر در منطقه‌ای در دامنه کوه‌های زاگرس و در کنار زاینده‌رود قرار گرفته و آب‌وهوای اصفهان به‌طورکلی معتدل و خشک است و مقدار بارش باران و برف به نسبت متوسطی دارد.

فرهنگ مردمان شهر اصفهان

اصفهان از شهرها باستانی ایران می‌باشد در طول سالیان دراز اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته در دوره‌های سلجوقیان و صفویان که پایتخت ایران بوده رونق بسیاری گرفته در سال ۲۰۰۶ اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نامیده شد. اقوام مختلف در سرتاسر این شهر زندگی می‌کنند که همین موضوع باعث شده فرهنگ‌های مختلفی در این شهر جای بگیرد.
مردمان اصفهان بسیار حسابگر، دقیق و پایبند به اصول هستند، به‌طوری‌که شما در این شهر کمتر کثیفی و شلختگی می‌بینید. در ادامه می‌خواهیم به چند تا فرهنگ‌های خاص این شهر بپردازیم:
• آتش‌افروزی و جل جلانی
این رسم به این صورت می‌باشد که در روزهای 18، 17 و 19 دی‌ماه کودکان در دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند و هیزم، چوب و خارهایی که از قبل جمع کرده‌اند را روی بلندی‌های روستای خود می‌سوزانند و آتش‌های بزرگی برپا می‌کنند و نیت می‌کنند که درختانشان میوه بیشتری بدهد و ان‌ها بر این باورند که اگر روشنایی به درختان برسد این اتفاق می‌افتد و درختان میوه های بیشتری می دهند.
• مراسم ازدواج
مردمان اصفهان مراسمی به نام بله برون ندارند در اصفهان به‌جای بله برون داماد در شبی که خوش‌یمن باشد به خانه عروس خوانچه می‌فرستد. درون این خوانچه یک جلد قرآن، یک شانه، ابریشم، مقداری نمک، مقداری میخک، مقداری اسفند و موارد دیگری مانند حنا، مقداری کندر، هل، شربت، تخم‌مرغ و آیینه قرار می دهد.. در مقابل خوانچه یک نفر آواز می‌خواند و بقیه هم دنبال او به رقص و پایکوبی می‌پردازند.
غذاهای محلی اصفهان
• دسر گوش‌فیل یا باقلوا با دوغ
شیرینی‌جات مخصوص اصفهانی‌ها می‌باشد که مخصوصاً در ماه مبارک رمضان فروش بیشتری دارد. این دسر مثل باقلوا طعم شیرینی دارد ولی مردمان اصفهان آن را با دوغ می‌خورند.
• آش اوماج چغندر
این آش یکی از قدیمی‌ترین آش‌های این شهر بوده که به دلیل استقبال گردشگران در اکثر رستوران‌ها نیز به فروش می‌رسد.
• کله جوش
کله جوش غذای معروف اصفهانی‌ها است کمتر کسی در اصفهان پیدا می‌شود که این غذا را دوست نداشته باشد این غذا از مواد ساده‌ای پخته می‌شود ولی طعم خوشمزه‌ای دارد در اصفهان رقابت تنگاتنگی بین کله‌جوش و کشک بادمجان از لحاظ فروش وجود دارد و به‌راحتی می‌توان از هر رستوران یا سفره‌خانه‌ها بالاخص سفره‌خانه‌های اطراف میدان نقش‌جهان آن را تهیه کرد.

نقش جهان

مکان‌های تاریخی شهر زیبای اصفهان

شهر زیبای اصفهان شهری مملو از جاذبه‌های گردشگری هست که هرکدام از مکان‌ها، زیبایی خاص خود را دارند. عمارت عالی‌قاپو، مسجد امام، میدان نقش‌جهان، کاخ چهل‌ستون، باغ گل‌ها، باغ پرندگان، پل خواجو و…
میدان نقش‌جهان که در بعضی نقشه‌ها با نام میدان امام نیز شناخته شده است بزرگ‌ترین و زیباترین میدان این شهر بوده که اکثر بناهای تاریخی در این میدان قرار دارند: مانند مسجد امام، مسجد شیخ لطف‌الله، عمارت عالی‌قاپو و… دور میدان را حجره‌های تاریخی پوشانده‌اند که امروزه اصلی‌ترین مرکز فروش صنایع‌دستی اصفهان هستند. همچنین به دلیل بزرگ بودن این میدان در قسمتی از این میدان حرکت‌های نمایشی نیز برگزار می‌شود و همچنین می‌توانید برای اینکه دورتادور این میدان را بگردید سوار کالسکه بشوید. اگر به مسجد شیخ لطف‌الله رفتید حتماً بازتاب صدا زیر گنبد را امتحان کنید این مسجد در سقف خود چنان طراحی‌های زیبایی دارد که از زمان صفویه تاکنون هیچ تغییری نکرده است. اگر به اصفهان سفر می‌کنید حتماً یک روز خود را به میدان نقش‌جهان اختصاص دهید و یک روز خاطره‌انگیز برای خود بسازید.

مرغ سوخاری چاکوچ

اگر به شهر زیبای اصفهان سفرکرده‌اید یا ساکن این شهر هستید می‌خواهید یک وعده غذایی عالی برای خود رقم بزنید حتماً یکبار مرغ سوخاری چاکوچ را امتحان کنید و لذت سفر خود را دوچندان کنید.

آدرس مرغ سوخاری چاکوچ اصفهان

شعبه اول میدان فیض، ابتدای آپادانا اول. تلفن: 03136625666

اینستاگرام چاکوچ اصفهان : chukouch.esf@

شعبه دوم خیابان شیخ صدوق، تلفن ها 03131311511،03131312240 و09136428283

شعبه سوم بوستان سعدی، روبه روی صدا و سیما تلفن 03136259423

همان‌طور که می‌دانید برند چاکوچ توانسته است به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم مرغ سوخاری در ایران تبدیل شود. این برند که از زمان تأسیس خود تا به امروز شعبات زیادی در سراسر ایران داشته است، می تواند به دلیل کیفیت بالا، خوش طعم بودن مرغ سوخاری و از همه مهم‌تر رضایت بالای مشتریان در تمام شهرهای ایران شعبات متعددی داشته باشد. همچنین مرغ سوخاری چاکوچ دارای پکیج‌های مختلفی با اندازه‌های مختلفی می‌باشد که می‌توانید بسته به سلیقه خودتان انتخاب و سفارش دهید.

 

4.7/5 - (104 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

بهترین مرغ سوخاری کنتاکی در تبریز
بازار تبریز

مرغ سوخاری تبریز جزو غذاهای پرطرف‌دار در شهر تبریز بوده که بعضی از افراد فقط طرف‌دار مرغ سوخاری رستوران‌ها هستند بیشتر