فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

انواع غذاهای سوخاری

غذای سوخاری! با شنیدن نام این غذا ناخودآگاه احساس می کنید که بزاق تان دو برابر شده است و تمایل دارید صدای لذیذ غذای سرخ شده را زیر دندان خود احساس کنید. این غذاها به روش خاصی طبخ می شوند و بسیار اشتها آور هستند. شاید جالب باشد بدانید سوخاری فقط مرغ سوخاری نیست و می توانید غذاهای دیگری مانند پیاز سرخ شده را بخورید و از طعم خاص آن لذت ببرید. اگر می خواهید با این غذاها آشنا شوید در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

انواع مرغ سوخاری

مرغ سوخاری اولین غذایی بود که با تکنیک سرخ کردنی به بازار مواد غذایی معرفی شد و خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. مرغ از قسمت های مختلفی تهیه می شود و می توانید قسمت های مختلف را به صورت سرخ شده تهیه کرده و میل کنید. پخت غذای سرخ شده نیاز به تخصص و تجربه دارد.
اگر یک بار شیرینی درست کرده اید، اما خوب نشده است، نگران نباشید! با انجام مکرر این کار به آسانی می توانید مشکلات خود را برطرف کنید و غذاهای سرخ شده از جمله مرغ سوخاری نوش جان کنید.

انواع غذاهای سوخاری

فیله سوخاری

فیله سرخ شده یکی از غذاهای پرطرفدار است که طرفداران زیادی دارد. در مورد طرز تهیه فیله سرخ شده صحبت خواهیم کرد، زیرا سوالات زیادی در مورد طرز تهیه آن پرسیده می شود. تهیه مواد سرخ کردنی: برای لذت بردن از غذای کباب، باید مواد کباب را آماده کنید. برای این کار مقداری تخم مرغ را در ظرفی بریزید و سپس با چنگال هم بزنید تا مخلوط یکدستی به دست آید. در این فاصله انواع ادویه ها را در آن اضافه کنید. در ظرف دیگر آرد سوخاری را که از بیرون خریده اید بریزید طرز تهیه فیله: در این قسمت فیله مرغ را آماده کرده و به صورت برش خورده در سینی قرار دهید. در صورت تمایل می توانید قبل از تهیه فیله را به مدت 24 ساعت در شیر بگذارید. این باعث می شود فیله مرغ خوشمزه تر شود. پخت فیله ها: فیله ها را به روغن و سپس آرد سوخاری آغشته کنید و در تابه ای با کمی روغن شروع به پخت فیله ها کنید.

بال سوخاری

یکی دیگر از غذاهای سرخ شده که طرفداران زیادی دارد، بال های سرخ شده است. معمولا کسانی که می خواهند غذاهای مختلف را تجربه کنند، بال های سرخ شده را امتحان می کنند. برای تهیه بال های سرخ شده، بال ها را در تابه گذاشته و سپس سرخ می کنند.

جوجه کنتاکی

وقتی صحبت از غذاهای سرخ شده می شود، نمی توانیم مرغ کنتاکی را نادیده بگیریم. این مرغ با فشار و حرارت بالا پخته می شود و طعم بسیار مطبوعی دارد. این روش سرخ کردن مرغ با روش های دیگر کمی متفاوت است و سعی می کند رطوبت مرغ را حفظ کند. در واقع مرغ با اینکه کاملا پخته است اما خشک نیست. اما باید بدانید که پخت این مرغ کمی زمان می برد و اگر گرسنه هستید و می خواهید مرغ سوخاری خود را سریع بخورید، بهتر است غذاهای سرخ شده دیگری سفارش دهید.

انواع غذاهای سوخاری

انواع دیگر غذاهای سوخاری

خوب است بدانید که سرخ کردنی ها فقط به مرغ سوخاری محدود نمی شود و می توانید با تکنیک سرخ کردنی از غذاهای دیگر هم استفاده کنید. شاید تا به الان از غذاهای سرخ کردنی دیگر استفاده نکرده باشید، اما می بایست بدانید که در صورت استفاده از آنها نمی توانید این غذاها را از لیست خوراک های خود حذف کنید و همیشه اشتیاق دارید آنها را سفارش دهید.

قارچ سوخاری

قارچ سرخ شده یکی از محبوب ترین سیب زمینی های سرخ شده است که تقریباً در هر رستوران فست فودی یافت می شود. قارچ ها وقتی در تابه پخته می شوند طعم خوبی دارند و هنگام خوردن آنها می توانید ترکیب طعم ها را زیر دندان خود احساس کنید. قاعده تهیه قارچ سرخ شده بسیار آسان و راحت است. برای این کار باید قارچ ها را تا نیمه پخته بپزید سپس روی گریل بگذارید و در تابه ای قرار دهید تا آرام سرخ شوند.

پیاز سوخاری

پیاز سرخ شده یکی از آن غذاهای سرخ شده است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. وقتی پیاز سرخ می شود طعم خاصی به خود می گیرد و می توان از آن به عنوان ادویه در غذاهای مختلف استفاده کرد. حالا این چاشنی می خواهد با مواد دیگر طعم دار شود و بعدا استفاده شود. بدون شک اکنون می توانید طعم بی نظیر آن را زیر زبان خود احساس کنید. برای این کار باید پیاز را به صورت حلقه ای خرد کنید و مواد مورد نظرتان را در آن بریزید. در آخر پیاز را با روغن بسیار کمی در تابه تفت دهید. وقتی حباب زد، آن را از ماهیتابه خارج کنید.

انواع غذاهای سوخاری

کلم سوخاری

غذای سوخاری دیگری که در اینجا لازم است به آن اشاره کنیم کلم سرخ شده است. کسانی که طعم کلم را دوست ندارند می توانند کلم سرخ شده را امتحان کنند و احتمالاً این غذا را دوست خواهند داشت. طعم خوب آرد سوخاری طعم کلم را متفاوت می کند و در نتیجه می توانید از این غذا لذت ببرید. برای پخت کلم سرخ شده ابتدا باید کلم را بجوشانید. سپس کلم ها را در آرد سوخاری آغشته کنید و در آخر در تابه سرخ کنید.

میگو سوخاری

میگوی سرخ شده می تواند غذای خوشمزه ای باشد که قابل مقایسه با سایر غذاها نیست. میگوی سرخ شده می تواند تجربه شما از مصرف غذاهای دریایی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کند و شما را به این نوع غذا علاقه مند کند. برای تهیه میگوی سرخ شده ابتدا باید میگو را نیم پز کنید و سپس به مواد سرخ شده اضافه کنید. در آخر میگوها را در روغن سرخ کنید و ظرف شما آماده است.

تولید کارتن سازی

چرا غذاهای سوخاری خوشمزه هستند؟

وقتی غذای سرخ شده می خورید متوجه تفاوت طعم می شوید. به عنوان مثال، می توانید مرغ را به روش های مختلف در طول هفته بخورید. اما بدون شک طعم آن با مرغ سوخاری متفاوت خواهد بود. دلیل اصلی این امر خواص آرد سوخاری است. بنابراین توصیه می شود در انتخاب بیکینگ پودر دقت زیادی داشته باشید و بهترین پودر را برای تهیه غذاهای سرخ شده انتخاب کنید.

اولین مرغ سوخاری در ایران در چه سالی عرضه شد؟

شاید جالب باشد بدانید که اولین مرغ سوخاری در سال 1352 در رستوران کی اف سی تهران سرو شد. این رستوران در خیابان طالقانی (تخت جمشید سابق) و جنب سینمای جدید عصر قرار داشت. طعم خاص و متفاوت مرغ این رستوران باعث شده افراد زیادی برای امتحان این غذای خاص و زیبا به آنجا بروند. بعدها شعبه های مختلف این رستوران در تهران افتتاح شد و بعدها به شهرهای دیگر ایران راه یافت. مرغ سوخاری یکی از غذاهای سرخ شده محبوب در سراسر جهان است.

تولید باکس ارسال

نتیجه گیری

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد انواع غذاهای سرخ شده خوشمزه به شما بدهیم. همانطور که متوجه شده اید، فیله سرخ شده، بال های سرخ شده و مرغ کنتاکی غذاهای خوشمزه ای هستند که در اکثر رستوران ها سرو می شوند. همچنین می توانید قارچ سوخاری، پیاز سوخاری، کلم سوخاری یا میگوی سوخاری بخرید. این می تواند ایده خوبی باشد که در تعطیلات یا زمانی برای تحریک حواس و کمک به احساس خوب، غذای سرخ شده سفارش دهید. بهتر است بدانید که این غذاها طعم بسیار مطبوعی دارند و صدای جویدن آن بسیار خاص و بی نظیر است.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر