فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

ایده های خلاقانه برای فست فود

ایده های خلاق فست فود نکته ی مهمی است؛ با توجه به افزایش خواستار فست فود در سرتاسر کشورمان، رقابت های شدیدی بین آن ها صورت گرفته است و تنها یک نکته مهم و کلیدی است که میتواند به شما در این مسیر کمک کند داشتن ایده های خلاقانه و مدرن است.یکی از بهترین راه های پیدا کردن این ایده های خلاقانه در راه اندازی فست فود، دیدن فست فود ای داخلی و خارجی است و بیشتر فست فود ای موجود در کشور کپی برداری از فست فودهای خارجی است.
افسوس در کشور ایران خلاقیت در راه اندازی فست فود بسیار کم است و تنها دلیل این کار عدم آزادی در اقتصاد می باشد. معمولا در کشورهایی دارای اقتصاد خوبی هستند ناچار میشوند به دنبال مسیرهای خلاق بروند تا به موفقیت برسند و رشد کنند. بی گمان منظور از رقابت و خلاقیت، در حوزه ی کسب و کار است.

ایده های خلاق برای فست فود

بزرگترین صنعت پولسازی درسراسر جهان

صعنت غذا در جهان به صورت بین المللی شناخته شده است و مهمترین صنعت در جهان میباشد. و زمانی که از این صنعت صحبت میشود به نکته میتوان اشاره کرد:
غذا خوردن و تغذیه در سراسر دنیا در هرکشوری الویت بالایی در زندگی مردم دارد.
آینده ای روشن و درخشان برای کارآفرینان این صنعت وجود دارد.
دارای تاریخ طولانی و قدیمی است و میتوان از آن تجربیات زیادی کسب کرد.

موارد مختلف برای راه اندازی فست فود

مطالعه کردن زیاد و خواندن کتاب های جدید، داشتن نگاهی عمیق و آینده نگرانه به راه اندازی فست فود، داشتن مسافرت و تفریحات زیاد، بازی کردن، نوازندگی و خوانندگی کردن، داشتن روابط اجتماعی بالا و نشست و برخاست با افراد جدید و اجتماعی، پرواز دادن و دور کردن افکار منفی از ذهن، تصور کردن، خیال پردازی کردن، یادداشت هر ایده ای که به ذهن میرسد و خلاقانه است، رابطه سازی کردن و متضاد فکر کردن با دیگران.

ایده های نو در راه اندازی فست فود

بسیاری از افراد قبل از راه اندازی فست فود فکر میکنند فقط باید تمام خلاقیت خود را در ارائه ی غذا بگذارند؛ ولی خلاقیت میتواند در سایر موارد دیگر هم باشد.ایده های نو و خلاقانه میتواند در مواردی شامل دکوراسیون متفاوت، ارائه ی خدمات، غذاهای جدید و خوشمزه، قیمت متفاوت و غیره است.

ایده های خلاق برای فست فود

دکوراسیون متفاوت:

راجب راه اندازی فست فود باید یک ایده های خلاقانه داشته باشید و چند نکته حائز اهمیت است: فست فود کاملا صنعتی باشد و دارای صندلی های خاص باشد، از نظر دمایی ایده ای جدید راه اندازی کنید مثلا در تابستان هوای داخل سرد باشد و میتوانید برای زیبایی از برف مصنوعی هم کمک بگیرید و در زمستان گرم باشد، کف فست فود را به مانند کف اقیانوس طراحی کنید و دارای اکواریوم باشد، چیدمان میزها به صورت متفاوت و رنگ های گرم و یا خنثی استفاده کنید، در تمامی موارد از روانشناسی رنگ ها کمک بگیرید، استفاده از گل و گیاهان تزیینی ترجیحا طبیعی.

ایده های نو و خلاقانه در حوزه ی غذا

استفاده از طعم و مزه های متفاوت یا استفاده از ادویه های جدید، تغییر محسوس و چشم گیر در ارائه ی غذا، تفاوت در نوع پختن و طبخ غذا، استفاده از ترکیبات متنوع غذایی ایده هایی خلاق برای فست فود است.

ایده های خلاقانه در مورد قیمت

کاهش هزینه ها و قیمت مثلا از پیتزاهای قیمت مناسب استفاده کنید، قیمت را خیلی بالا ببرید مثلا همبرگر دویست پنجاه هزار تومانی،از منوی کمبو استفاده کنید، ارائه چند غذای رایگان از منوی غذایی برای مشتریان، درنظر گرفتن قیمت مناسب و پایین برای پکیج های کامل ( سبد سوخاری، سبد غذاهای دریایی و غیره)، ارائه یک اشتراک رایگان برای مدت خاصی به مشتریان به عنوان جایزه.

ایده های خلاقانه در ارائه خدمات

تزیین کردن غذا به موقع سرو با روشی متفاوت و جدید، استفاده از ظروف جدید و خلاق، امکان سفارش غذا با تکنولوژی های پیشرفته و جدید، دریافت هدایا برای مشتریان ثابت و وفادار، برگزاری مسابقات و ارائه جایزه برای افراد برنده، استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره برای ثبت اطلاعات، سرو غذا در ظروف دارای تکنولوژی ثبت تصاویر برای ثبت خاطرات.

ایده های خلاق برای فست فود

ارائه نوعی متفاوت از غذا

در مورد سرو کردن غذای فست فود، فست فودی متفاوت ارائه دهید که نسبت به دیگر برندهای فست فود دارای نوآوری و ایده های نو باشد. میتوانید از طعم ها و مزه های جدید کمک بگیرید یا مثلا حجم موارد استفاده شده را تغییر دهید. به عنوان مثال: تست کردن اندازه های مختلف از ساندویچ ها، استفاده از نان مدل کیک به جای نان همبرگر، پخت همبرگر های گیاهی مناسب افراد رژیمی، ارائه ساندویچ هایی با نان بدون گلوتن، داشتن ایده های جدید برای ظاهر غذاهای ارائه شده، ارائه ی غذاهایی بدون گوشت و مرغ، استفاده از برگ سبزیجات به جای نان باگت ، پختن غذاهای گیاهی، ارسال و ارائه غذا در ظروف غیر حساس به دما و گرما.

ایده های جذاب برای جذب مشتری

این ایده های خلاق در راه اندازی فست فود سبب افزایش مشتری های متعدد میشود و روی روحیه ی آنها تاثیر گذار است. نور ناکافی یا نامناسب سبب میشود مشتریان بی دلیل احساس خستگی کنند یا چشم آنها آسیب ببیند.بنابراین باید از چراغ های تزیینی استفاده کنید که هم زیباتر هستند هم مشکلی بوجود نمی آید.
به روز کردن منوی فست فود یکی دیگر از راههای جذب مشتری است و اگر همان غذاها و نوشیدنی های تکراری را ارائه دهید، انگیزه ی افراد جدید کاهش می یابد برای آمدن به فست فود شما .روی غذاها و نوشیدنی های خاص و ویژه تمرکز کنید، اما مشتران بسیار تنوع طلب هستند و بدنبال غذا و نوشیدنی های جدید هستند. پس به فکر منوی فصلی باشید و منوی خود را هراز چندگاهی بروزرسانی کنید.

ایده های خلاق برای فست فود

نکته پایانی

در این مقاله در رابطه با ایده های خلاق برای راه اندازی فست فود ، ایده های پولساز و راه کار های جذب مشتری تماما توضیح داده شده است و این نکته را در نظر بگیرید که برای یافتن ایده های جدید و خلاقانه نیازی نیست کار سخت و راه دوری بروید، فقط با ارائه ی منوی جدید، استفاده از با کیفیت ترین غذا، تزیینات جدید و متنوع، کارمندان خوش برخورد و پر انرژی و مواردی همچون این ها میتوانید مشتریان ثابت و وفادار پیدا کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر