فقط با یه کلیک ساده یه مرغ سوخاری خوشمزه میدیم دستتون...!

مرغ سوخاری با سس چیلی

وقتی به دنبال یک غذای خوشمزه و متفاوت هستید، مرغ سوخاری با سس چیلی یکی از بهترین گزینه‌هاست. این غذا با طعم تند و شیرین سس چیلی، که همراه با مرغ سوخاری خوشمزه می‌شود، تازگی و لذت جدیدی به زندگی شما می‌آورد. در این مقاله به شما نحوه آماده‌سازی این غذا و نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، را آموزش خواهیم داد.

۱. دستور پخت مرغ سوخاری با سس چیلی

برای پخت مرغ سوخاری با سس چیلی ابتدا باید مرغ را بشوییم و سپس آن را خشک کنیم. سپس مرغ را به تکه‌های کوچک تقسیم کرده و آن را در تابه با روغن داغ سرخ کنیم تا طلایی و شفاف شود.

سس چیلی را همراه با سس سویا، سیر، زنجبیل و شکر در تابه تهیه کرده و به مرغ اضافه کرده و همه را با هم مخلوط کنیم تا مرغ به خوبی پخته شود و سس غلیظ شود.

مرغ سوخاری با سس چیلی می‌تواند به عنوان یک غذای اصلی یا همراه با برنج یا نان سرو شود. این غذا دارای طعم شیرین و تند همزمان است که می‌تواند تجربه لذت بخشی برای هر خانواده‌ای باشد.

مرغ سوخاری با سس چیلی

۲. طرز تهیه مرغ سوخاری با سس چیلی

برای تهیه مرغ سوخاری با سس چیلی، ابتدا باید مرغ را بشویید و خشک کنید. سپس مرغ را به تکه‌های کوچک تقسیم کرده و در تابه با روغن گرم کرده سرخ کنید.

سس چیلی را نیز می‌توانید به صورت آماده خریداری کنید یا خودتان تهیه کنید. برای تهیه سس چیلی خانگی، بهترین روش استفاده از فلفل قرمز، سیر، نمک، ادویه‌های مورد علاقه و رب گوجه فرنگی است.

هنگام سرو کردن، می‌توانید این غذا را با سس چیلی و برنج یا نان سرو کنید. همچنین می‌توانید از سبزیجات تازه برای تزئین و تزیین استفاده کنید.

مرغ سوخاری با سس چیلی

۳. روش ساخت این مدل غذا با سس چیلی

روش ساخت این غذا با سس چیلی یکی از غذاهای محبوب و خوشمزه در فرهنگ غذایی ایرانی است. این غذا اغلب با مرغ تهیه می‌شود که به شکل سوخاری و با استفاده از سس چیلی تهیه می‌شود.

برای تهیه این غذا ابتدا مرغ به اندازه مناسب خرد‌شده‌و سپس در تابه یا ماهیتابه با روغن سرخ‌شده‌و تا اینکه طلایی و سرخ شود پخته می‌شود. سپس به آن سس چیلی اضافه می‌شود تا طعم و طراوت خاص خود را به آن ببخشد.

سس چیلی که برای تهیه این غذا استفاده می‌شود معمولا از فلفل چیلی تهیه می‌شود که برای دادن طعم و انرژی زا برای این غذا بسیار مناسب است. این سس می‌تواند شامل مواد دیگری مانند سیر، زنجبیل و ادویه‌های دیگر هم باشد تا طعم و آرومات آن بیشتر بهبود یابد.

در نتیجه، این غذا با سس چیلی یک غذای خوشمزه و محبوب است که با استفاده از روشی ساده و مواد اولیه‌ای که در هر خانه‌ای قابل دسترسی هستند، تهیه می‌شود.

فیله استریپس خوشمزه و اسپایسی به روش رستورانی

۴. پنکه مرغ سوخاری با سس چیلی

در این قسمت مقاله به روش تهیه و پخت این غذا با سس چیلی می‌پردازیم. این روش یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین روش‌های پخت این غذا است که با سس چیلی ترکیب‌شده‌است.

برای تهیه این غذا ابتدا نیاز به فیله و سس چیلی داریم. مرغ را باید خوب بشوییم و به قطعات کوچک تقسیم کنیم. سپس آن‌ها را به مدت مناسبی در سس چیلی مربوطه خیس می‌کنیم تا طعم و مزه منحصر به فردی به آن‌ها ببخشد.

سپس مرغ‌ها را در مخلوطی از روغن و پیاز خرد‌شده‌تفت می‌دهیم تا طلایی و آماده سرو شدن شوند. پس از تفت دادن مرغ، آن‌ها را به همراه سس چیلی روی میز سرو می‌کنیم و می‌توانیم از دانه‌های سس چیلی برای تزئین و طعم دهی بهتر به غذا استفاده کنیم.

این غذا همچنین می‌تواند به عنوان یک پیش غذا یا غذای اصلی در میزهای مهمانی یا وعده شام استفاده شود. طعم خاص و متفاوت سس چیلی باعث‌شده‌است که این غذا در بین افراد محبوبیت بالایی پیدا کند.

مرغ سوخاری با سس چیلی

نتیجه گیری

مرغ سوخاری با سس چیلی یک غذای خوشمزه و محبوب در فرهنگ غذایی ایرانی است که با روش‌های مختلف و طعم‌های متنوع می‌توان آن را تهیه کرد. از مرغ خشک‌شده‌و سرخ‌شده‌تا سس چیلی انرژی زا، همه اجزای این غذا می‌توانند مورد توجه قرار گیرند. با توجه به اینکه روش ساخت و پخت این غذا بسیار آسان است، می‌توانید با تهیه آن در خانه به راحتی از طعم شگفت‌انگیز آن لذت ببرید و آن را به همراه برنج یا نان سفید سرو کنید. امیدوارم که با این مقاله، توانسته باشیم بهترین روش تهیه این غذا با سس چیلی را به شما ارائه دهیم و شما هم از این غذای خوشمزه لذت ببرید.

Rate this post
مطالب مرتبط
مرغ سوخاری محبوب تر از هر زمان میان جوانان
ران سوخاری

مرغ سوخاری یکی از لذیذترین غذاهایی است که در میان افراد جامعه به ویژه جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از بیشتر

بهترین چاشنی های مرغ سوخاری کدام است؟
سس های چاکوچ

قسمت خوشمزه ی همه ی غذا ها رو چاشنی ها ی اون تشکیل میده. چاشنی ها در طعم و مزه بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی در سراسر دنیا چگونه تهیه می شود؟
مرغ سوخاری کنتاکی

من کسی را نمی شناسم که از خوردن مرغ سوخاری کنتاکی لذت نبرد. این بزرگترین نقطه مشترک میان تمام آدم بیشتر

مرغ سوخاری رستورانی یا خانگی کدامیک بهتر است؟

حتی اگر یکبار مزه مرغ سوخاری را امتحان کرده باشید به آن علاقه مند شده و دوست دارید دوباره آن بیشتر

بهترین مرغ سوخاری شرق تهران کجاست؟
تکه مرغ سوخاری و سس

سفارش مرغ سوخاری در محدوده سفارش مرغ سوخاری شرق تهران مرغ سوخاری شرق تهران جزو کلماتی است که این روزها بیشتر

سفارش آنلاین مرغ سوخاری از بهترین برند سوخاری کشور
فیله پنیری مرغ سوخاری

سفارش آنلاین مرغ سوخاری جزو دسته غذاهایی است که طرف‌داران زیادی دارد شاید علت این باشد که هم افرادی که بیشتر

مرغ سوخاری کنتاکی غرب تهران + عکس و اطلاعات

سفارش مرغ سوخاری غرب تهران (تلفنی) حتی اگر برای یکبار طعم خوشمزه مرغ سوخاری غرب تهران زیر دندانهایتان مزه کرده بیشتر

مرغ سوخاری شمال تهران + آدرس و تلفن

مرغ سوخاری شمال تهران طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بیشتر نسبت به قبل پیدا کرده، از این جهت تصمیم گرفتیم بیشتر

لذیذترین مرغ سوخاری یزد + آدرس و شماره تماس
مرغ سوخاری یزد

مرغ سوخاری جزو غذاهای محبوب و خوشمزه در بین اکثر افراد هست، این غذا معمولاً همراه سیب‌زمینی سرخ شده و بیشتر

مرغ سوخاری اصفهان کجا بخوریم بهتره؟ + عکس
نقش جهان

در طی سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از مرغ سوخاری اصفهان اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها در پی آن بیشتر